استاندار قم: مسئولان در مسیر تحقق جریان آزاد اطلاعات حرکت کنند

قم (پانا) - استاندار قم با بیان اینکه پنهانکاری مسئولین تنها موجب از بین رفتن سرمایه های اجتماعی می شود اظهار داشت: مسئولان در مسیر تحقق جریان آزاد اطلاعات حرکت کنند.

کد مطلب: ۸۰۶۱۷۱
لینک کوتاه کپی شد
استاندار قم: مسئولان در مسیر تحقق جریان آزاد اطلاعات حرکت کنند

سید مهدی صادقی استاندار قم در مراسم جشن میلاد کوثر که در تالار معصومیه برگزار شد، ترجیح منافع ملی بر منافع فردی و گروهی را زمینه ساز رشد و پیشرفت کشور دانست و گفت: این نگاه هنوز تبدیل به تفکر قالب در کشور نشده است.
صادقی با اشاره به ضرورت توجه فرد فرد جامعه به وظایف افزود: بایستی هم جهت با اهداف نظام برای تحقق اهداف و شاخص های تعیین شده تلاش کنیم.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به تاکیدات و ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی ادامه داد: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی همه باید دست به دست هم بدهیم.
وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی یک فرهنگ است و شکل گیری آن نیازمند ایفای نقش آحاد جامعه است تصریح کرد: در رابطه با این موضوع نقص جدی داریم و در جامعه بسیاری از ما صرف مطالبه گر هستیم.

استاندار قم با بیان اینکه همگی نسبت به وظیفه ای که بر عهده داریم مسئول هستیم و باید پاسخگو باشیم خاطرنشان کرد: زمانی حق مطالبه گری داریم که در حوزه ی مسئولیت خویش پاسخگو باشیم.

صادقی جامعه ی فعال و پویا را نتیجه ی فعالیت همه ی مردم و نهادها و حرکت در مسیر توسعه و پیشرفت دانست و با اشاره به روش اعتدالی دولت تدبیر و امید برای حل مشکلات کشور تصریح کرد: معتقدیم عمل ما نیز بایستی مشی اعتدالی را دنبال کند و در جهت عمل به بایدها و نبایدها باشد.

نماینده عالی دولت در استان شناخت دقیق مسائل را مهمترین مرحله در اصلاح امور عنوان کرد و گفت: مدعی این نیستیم که اقداماتی که دولت طی سالهای اخیر انجام داده خالی از اشکال است، و در همین راستا موافق جریان آزاد اطلاعات هستم تا اشکالات توسط مردم واکاوی و مطرح شود.

استاندار قم تصریح کرد: پنهانکاری مسئولین تنها موجب از بین رفتن سرمایه های اجتماعی می شود و کسانیکه مدعی خدمت به مردم هستند باید شفاف عمل کنند.

صادقی در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن اشاره کرد و گفت: حفظ کانون خانواده به عنوان مهمترین رکن جامعه در گرو افزایش آگاهی های زنان است.

استاندار قم به بعضی از مشکلات اجتماعی از جمله اعتیاد و طلاق اشاره و تصریح کرد: اگر نهاد خانواده تقویت و تحکیم شود، شاهد کاهش بسیاری از معضلات در جامعه خواهیم بود.

استاندار قم در پایان این مراسم به پرسش های تعدادی از بانوان پیرامون مسائل مختلف استان قم پاسخ داد و از تعدادی از زنان کارمند دستگاه های اجرایی با اهدای لوح تقدیر و قدردانی نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار