اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان تهران خبر داد:

مسابقه بزرگ کتابخوانی "برگزیده" پایان یافت

شهرری (پانا) - آزمون کتبی مسابقه بزرگ کتابخوانی "برگزیده" با محوریت کتاب "حمیدرضا" عاشقانه های خواهر شهید زمان زاده، با شرکت بیش از ۲هزار نفر دانش آموز دختر مقطع متوسطه در شهرستانهای استان تهران، پایان یافت.

کد مطلب: ۸۰۶۱۱۷
لینک کوتاه کپی شد
مسابقه بزرگ کتابخوانی "برگزیده" پایان یافت

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، سرپرست اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان تهران با اعلام این خبر، گفت: این آزمون از دیروز در سطح دبیرستانهای دخترانه منتخب شهرستانهای تهران آغاز شده بود و نتایج نهایی آن تا آخر هفته جاری اعلام می شود.

مسعود شاکر افزود: در مجموع به 60 نفر از کسانی که حد نصاب نمره لازم را کسب کنند، به قید قرعه جوایزی شامل: سفر زیارتی به مشهد مقدس یا بسته کادوئی حجاب و عفاف اهداء خواهد شد.

وی تصریح کرد: شرکت کنندگان در این آزمون می توانند از ابتدای هفته آینده، مقارن با آخرین هفته سال جاری با مراجعه به وب سایت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان تهران به آدرس: www.ansar133.ir و یا از طریق کانال تلگرامی این تشکل دانش آموزی به آدرس: @anjomane_eslami از نتایج نهایی مطلع شده و اسامی برندگان را مشاهده کنند.

گفتنی است، آزمون کتبی مسابقه کتابخوانی "برگزیده" در شهر ری، دیروز با حضور و سخنرانی مادر و خواهر شهید حمیدرضا زمان زاده، در جمع 700 نفر از دانش آموزان شرکت کننده در مصلای حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد.

مسابقه بزرگ کتابخوانی برگزیده، به مناسبت گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی از بهمن ماه گذشته با توزیع کتاب حمیدرضا، عاشقانه های خواهر شهید زمان زاده، در سطح دبیرستانهای دخترانه منتخب شهرستانهای استان تهران آغاز شده بود و آزمون کتبی آن در طی دیروز و امروز برگزار شد.

کتاب حمیدرضا، روایت عاشقانه ای از زندگی حمیدرضا زمان زاده معروف به حمید کامل از زبان خواهرش مریم زمان زاده است که در 87 صفحه به انضمام تصاویر و اسنادی مربوط به این شهید، زیر نظر اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان تهران تهیه و تنظیم و با شمارگان 3000 نسخه چاپ و منتشر شده است.

/خبرنگار: امجد امیری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار