مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان درمیان خبر داد: توزیع 102 سبد غذایی در شهرستان درمیان

درمیان (پانا) - مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) درمیان از توزیع 102 سبد غذایی به ارزش 180 میلیون ریال بین افراد زیرپوشش کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۶۰۷۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان درمیان خبر داد: توزیع 102 سبد غذایی در شهرستان درمیان

احمد بصیری پور در آیین توزیع سبد غذایی در روستای محروم جلاران از توابع شهرستان درمیان افزود: هر سبد غذایی شامل روغن، برنج، ماکارونی، قند و حبوبات به ارزش 180 هزار تومان از محل اعتبارات کمیته امداد تهیه و توزیع شد.

وی بیان کرد: همچنین به دلیل محرومیت بالا و مرزی بودن منطقه، کارگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی با همکاری نیروی انتظامی در روستای جلاران برگزار شد.

وی گفت: روستای جلاران 22 خانوار دارد که از این تعداد 20 خانوار با جمعیت بیش از 60 نفر زیر پوشش کمیته امداد هستند.

مدیر کمیته امداد شهرستان درمیان کم آبی، خاکی بودن جاده روستا، نبود حمام، تلفن ثابت، عدم آنتن دهی تلفن همراه، محرومیت و بیکاری را از مهمترین مشکلات اهالی جلاران ذکر کرد و گفت: آب این روستا مرزی به وسیله تانکر تامین می شود و آب ارسالی نیاز اهالی روستا را برطرف نمی کند.

وی افزود: واحدهای مسکونی این روستا فاقد استحکام لازم است و مردم روستا به دلیل نداشتن توان بازپرداخت تسهیلات بنیاد مسکن تمایلی به بازسازی منازل خود ندارند.

بصیری پور بیان کرد: بیشتر اهالی این روستا از طریق یارانه و کمک های نهادهای حمایتی امرار و معاش می کنند که نیازمند توجه ویژه هستند.

وی یادآور شد: برخی از اهالی این روستا دچار بیماری پوستی هستند که این بیماری ژنتیکی است و از طرفی نبود حمام و بهداشت نیز مزید بر علت شده است.

جلاران در 25 کیلومتری مرز با افغانستان و 50 کیلومتری اسدیه مرکز شهرستان درمیان قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار