همایش پیاده‌روی خانوادگی در سمنان برگزار می‌شود

سمنان (پانا) - رئیس گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی با شعار شور، نشاط و امید در سمنان برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۸۰۶۰۷۴
لینک کوتاه کپی شد
همایش پیاده‌روی خانوادگی در سمنان برگزار می‌شود

ابوالفضل اصغرزاده، از برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در سمنان خبر داد و اظهار داشت: این همایش با شعار شور، نشاط و امید روز جمعه، 25 اسفند ‌ماه ساعت هفت و نیم صبح با تجمع در میدان ابوذر برگزارمی‌شود.
وی افزود: دو مسیر برای همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی تعریف شده است که مسیر اول از میدان سعدی- بلوار قدس - میدان ارگ - چهارراه مازندران به میدان ابوذر و مسیر دوم از روستای رکن آباد - خیرآباد - میدان حافظ به میدان ابوذر است.
رئیس گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان با بیان اینکه برگزاری همایش‌های پیاده‌روی در توسعه ورزش همگانی، سلامتی و نشاط در جامعه مؤثر است، تصریح کرد: بی‌تحرکی و کم‌تحرکی یکی از عوامل اصلی بیماری‌های جسمی و حتی روحی در انسان است که ورزش کردن به‌خصوص پیاده‌روی می‌تواند تأثیر قابل‌توجهی در کاهش بیماری‌ها و بهبود سلامتی داشته باشد.
اصغرزاده، با تأکید بر اینکه این همایش با شعار تحکیم بنیان خانواده شور، نشاط و امید برگزار می‌شود، اظهار کرد: این همایش باعث می‌شود تا همه اعضای خانواده لحظات شاد و بانشاطی را در کنار همدیگر در یک صبح آدینه برای خود رقم بزنند.
وی هدف از برگزاری این پیاده‌روی را ایجاد روحیه نشاط و شادابی برای شهروندان عنوان کرد و افزود: این همایش در جنوب شهرستان سمنان کاری کم نظیر است که باهدف همگانی شدن ورزش در کلیه محله های سمنان برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار