دبیر ستاد اجرایی همایش سراسری طلاب فردوس سرایان و بشرویه خبرداد

برگزاری یازدهمین همایش سراسری طلاب و فضلا به میزبانی فردوس

فردوس (پانا) ـ یازدهمین همایش سراسری طلاب و فضلای شهرستان های فردوس سرایان بشرویه در سوم فروردین ۹۷ به میزبانی شهرستان فردوس برگزار می شود.

کد مطلب: ۸۰۶۰۵۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری یازدهمین همایش سراسری طلاب و فضلا به میزبانی فردوس

حجت الاسلام والمسلمین علی رادمرد دبیر ستاد اجرایی همایش سراسری طلاب و فضلای شهرستان های فردوس سرایان بشرویه گفت: توفیق داریم یازدهمین همایش سالانه را برگزار کنیم،این همایش برای برخی شهر ها در حد آرزو باقی مانده ولی ما به توفیق و مدد الهی و همت طلاب منطقه آن را برگزار می کنیم.

حجت الاسلام علی رادمرد افزود: ازجمله اهداف همایش سالانه تجدید دیدار طلاب و آگاهی از وضعیت موجود منطقه و بررسی اقداماتی که برای رسیدن به وضع مطلوب لازم است، می باشد.

دبیر ستاد اجرایی این همایش افزود: از اهداف دیگر مهم همایش می توان به جریان ساز بودن حضور طلاب در منطقه اشاره کرد که تلاش شده از ظرفیت بزرگواران استفاده شود، توجه به شعار سال و دغدغه های مردم شریف منطقه که خود را در نحوی برنامه ریزی محتوایی همایش و بیانیه پایانی نشان می دهد، یکی از نکات برجسته است.

وی در ادامه گفت:انقلاب اسلامی ایران در این برهه از زمان نیازمند حضور پر رنگ نیروهای انقلابی در تمام عرصه هاست، نیروهایی که دل در گرو اسلام و انقلاب و شهدا دارند. اکنون صدای مظلومانه شهدایمان را به گوش جان می شنویم که می گویند پیروی از رهبر فرزانه در تمام کارها باید در اولویت فکری و کاری مان باشد.

رادمرد تاکید کرد: در سوم فروردین ۹۷ در مدرسه علمیه حبیبیه فردوس شاهد برگزاری این همایش خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار