معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد

طرح پیشگیری اولیه از اعتیاد در 16 مدرسه کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

یاسوج (پانا) - معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه پیشگیری اولیه از اعتیاد در خوابگاه های دانش آموزی با هدف کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی دانش آموزان در 16 مدرسه کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

کد مطلب: ۸۰۶۰۴۳
لینک کوتاه کپی شد
طرح پیشگیری اولیه از اعتیاد در 16 مدرسه کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

مهدی جمشیدی صبح امروز در جلسه پیشگیری اولیه از اعتیاد در خوابگاه های دانش آموزی، با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص پیشگیری از آسیب های اجتماعی گفت: طبق تفاهم نامه سه جانبه فی مابین آموزش و پرورش، ستاد مبارزه با مواد مخدر و جمعیت هلال، برنامه پیشگیری اولیه از اعتیاد در خوابگاه های دانش آموزی با هدف ارتقاء سطح دانش آموزان در محیط های تاثیر گذار جهت دانش آموزان شبانه روزی در 16 مدرسه استان برگزار می گردد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد هم افزایی ظرفیت ها برای پیشگیری، توانمند سازی و حمایت از دانش آموزان لازم التوجه را از دیگر اهداف این طرح برشمرد.

جمشیدی با اشاره به تعهدات جمعیت هلال احمر در این طرح گفت: تامین اعتبار برای اجرای طرح و تامین نیروی آموزش دیده برای تسهیلگری اجرای طرح از جمله تعهدات جمعیت هلال احمر استان بر اساس تفاهم نامه سه جانبه است.

در ادامه این نشست معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه اجرای طرح با رعایت مقتضیات و ملاحظات آموزشی و تربیتی دانش آموزان صورت خواهد گرفت، بیان کرد: برای این منظور، کمیته پیشگیری از آسیب های اجتماعی آموز و پرورش استان، نظارت لازم را بعمل خواهد آورد.

اردشیر یاری افزود: محتوای آموزشی طرح بر اساس کتاب های پیشگیری اولیه از اعتیاد و رفتارهای پرخطر تالیف وزارت آموزش و پرورش می باشد و مدرسان آموزش دیده آموزش و پرورش در این زمینه مسئولیت آموزش بر عهده خواهند گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار