وینفرد شفر: مقابل العین برای مردم ایران می‌جنگیم

تهران (پانا)- سرمربی استقلال می گوید که بازیکنانش به خوبی می دانند که باید در دیدار با العین چه کاری در زمین انجام دهند.

کد مطلب: ۸۰۶۰۲۲
لینک کوتاه کپی شد
وینفرد شفر: مقابل العین برای مردم ایران می‌جنگیم

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، نشست خبری وینفرد شفر قبل از دیدار با العین از ساعت 13 آغاز شد. سرمربی آبی ها در این نشست خبری درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد که مشروح آن در ادامه می آید:

صحبت های اولیه؟

همه می دانند که ما یک بازی بزرگ داریم و این شانس را داریم که رتبه اول خود را حفظ کنیم. دیروز در اینترنت درباره دایو کردن در لیگ انگلستان نکته ای پیدا کردم. وقتی این اتفاق رخ می دهد مشکل فقط داور نیست و بازیکن نیز موضوع مهمی است و در انگلستان نیز وقتی بازیکنی دایو می کند، دو جلسه محروم می شود. داور چه کاری می تواند انجام دهد؟ در آلمان نیز این اتفاق افتاد. من همیشه حامی داوران هستم و شاید قضاوت برای او سخت بوده باشد ولی برای او بهترین ها را آرزو می کنم. مجید حسینی برای بازی فردا مصدوم است اما منتظری و سهرابیان را داریم. تیم ما با انگیزه است و امیدوارم فردا ورزشگاه پر شود و امیدوارم همه خوشحال شوند. برای مردم ایران خواهیم جنگید و تنها برای استقلال نمی جنگیم. هواداران استقلال بهترین هوادارانی هستند که من دیدم و از آنها می خواهم بمب دستی و لیزر به ورزشگاه نیاورند و امیدوارم این اتفاق رخ ندهد. از همه هواداران خوب می خواهم که فردا ورزشگاه را پر کنند.

چرا بعد از اشتباه اول به داور اعتراض نکردید؟

بازیکنان ما شخصیت بالایی دارند و در وسط زمین به داور اعتراض نمی کنند. دو بازیکن حریف باعث بروز این اتفاق شدند. هیچ وقت تیمی نیستیم که بخواهیم وسط بازی به داور اعتراض کنیم. قبلا هم گفتم که خوشحالم داور نیستم و ما باید کمک کنیم او قوی تر شود و نباید او را تخریب کنیم. الان فقط بحث دو امتیاز نیست و دو بازیکن ما نیز کارت زردی گرفتند که مستحق آن نبودند و فدراسیون فوتبال آسیا باید آن را متوقف کند.

کری خواندن العینی ها با توجه به نتیجه فصل قبل؟


این طبیعی است و من نیز نمی گویم که برای باخت به کشور حریف می رویم. کایو در این دیدار حضور ندارد و شاید به دنبال ضد حمله باشند. العین تیم بسیار خوبی است و ما بازی بسیار سختی در پیش داریم و باید بهتر از بازی رفت حضور داشته باشیم.

عقب نشینی استقلال بعد از گل اول؟


در خیلی از بازی ها به این ترتیب نبوده که ما عقب نشینی کنیم. ما برابر العین یک مقدار عقب نشینی داشتیم اما برابر الهلال این اتفاق رخ نداد و در برابر الریان نیز حریف نیمه دوم یک موقعیت داشت. در بازی با پرسپولیس این اتفاق رخ داد زیرا حریف بازی مستقیم انجام داد. ما باید در ضد حمله، پاس های آخر را بهتر ارسال کنیم. برای فردا همه می دانند که باید چه کاری در زمین مسابقه انجام دهند.

صحبت های دختر شفر درباره حضور در تهران؟


من نمی توانم بگویم دختر من چه چیزی می خواهد و چه چیزی نمی خواهد.

رحمتی یا حسینی؟

فردا مشخص می شود و تا فردا صبر کنید.

صحبت های پایانی؟

نکته آخر درباره هواداران است. مهم است که هواداران لیزر و بمب دستی به ورزشگاه نیاورند و مواظب اطرافیان خود باشند. با لبخند و تحمل و صبر در ورزشگاه حاضر شوید تا بتوانیم سه امتیاز پایانی را با یکدیگر جشن بگیریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار