مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل:

پیشگیری از مخاطرات و صدمات احتمالی بایستی مورد توجه والدین و مدیران مدارس قرار گیرد

اردبیل (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: مدیریت مطلوب مراسم چهارشنبه سوری و پیشگیری از مخاطرات و صدمات احتمالی بایستی مورد توجه والدین، مدیران و معلمان مدارس یاشد.

کد مطلب: ۸۰۶۰۱۲
لینک کوتاه کپی شد
پیشگیری از مخاطرات و صدمات احتمالی بایستی مورد توجه والدین و مدیران مدارس قرار گیرد

احمد ناصری افزود: با توجه به تأثیرگذاری کلام معلمان و مربیان بر رفتار دانش آموزان لازم است مدیران مدارس با بهره گیری از توان گروهی و اجرایی دانش آموزان و جلسات هم اندیشی و با ارائه فعالیت های فرهنگی از رفتارهای مخرب و اتفاقات ناگوار در مراسم چهارشنبه سوری جلوگیری نمایند.

وی تصریح کرد: بر اساس ستد تحول بنیادین،آموزش و پرورش متولی فرایند تعلیم و تربیت در همه ساحت ها و تداوم بخش فرهنگ عمومی و تعالی بخش جامعه اسلامی با مشارکت خانواده معرفی شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان ادامه داد: به جهت جلوگیری از بروز و شیوع بعضی از صدمات احتمالی مدیران و رؤسای آموزش و پرورش مناطق و نواحی 19گانه استان از طرق مختلف از جمله با طرح موضوع در جلسات شورای انجمن اولیا و مربیان،کلاس های آموزش خانواده، جلسات صبحگاهی دانش آموزان و با استفاده از ظرفیت نیروی انتظامی و ... نسبت به حفظ سلامتی و امنیت دانش آموزان توجه جدی نموده تا خاطره خوبی در اذهان عموم باقی بماند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار