آزمون عملی مرحله استانی مسابقات علمی کاربردی شاخه کاردانش در کردستان برگزار شد

سنندج(پانا)_بخش عملی مرحله استانی شانزدهمین دوره مسابقات علمی کاربردی شاخه کاردانش همزمان باسراسر کشور با حضور دانش آموزان برگزیده استانی در هنرستان های شاخه کاردانش برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۵۹۷۳
لینک کوتاه کپی شد
آزمون عملی مرحله استانی مسابقات علمی کاربردی شاخه کاردانش  در کردستان برگزار شد

به گزارش خبرنگار پانا کردستان، مهدی نامدار معاون آموزش متوسطه آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کردستان در بازدید از نحوه برگزاری آزمون، هدف از برگزاری این مسابقات را شناسایی استعداد های برتر هنرجویان و توسعه مهارت کار آفرینی عنوان کرد.

وی افزود: در این مسابقات 189 دانش آموز در 26 رشته در چهار حوزه استانی و چهار حوزه شهرستانی برای انتخاب نفرات برتر جهت راهیابی به مرحله تئوری کشوری به رقابت پرداختند .

نامدار ادامه داد: مرحله تئوری کشوری این مسابقات سوم اردیبهشت ماه 97 در مرکز استان برای نفرات برتر هر رشته برگزار می گردد که از هر رشته در صورت کسب نمره کشوری، یک نفر به مرحله عملی کشوری در تیرماه 97 به استان البرز اعزام خواهد شد .

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان خاطر نشان ساخت: استان کردستان در پانزدهمین دوره مسابقات علمی کاربردی شاخه کاردانش توانست با کسب سه مدال طلا، سه مدال نقره و سه مدال برنز، رتبه چهارم کشور را کسب کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار