دبیرخانه شورای راهبری انضباط شهری تهران راه‌اندازی شد

تهران (پانا) - در پی دستور و ابلاغ شهردار پایتخت، دبیرخانه شورای راهبری انضباط شهری تهران در شرکت شهربان راه‌اندازی شد.

کد مطلب: ۸۰۵۹۷۲
لینک کوتاه کپی شد
دبیرخانه شورای راهبری انضباط شهری تهران راه‌اندازی شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران، در این راستا، پس از برگزاری جلسات تخصصی با حضور مدیران مسئول در شهرداری و مسئولان سازمانها و واحدهای ذیربط و اثرگذار( دادستانی، پلیس راهور ناجا، پلیس تهران، اتاق اصناف تهران و...) و بررسی زوایای گوناگون حوزه انضباط شهری، هفت کمیته تخصصی با هدف برقراری انضباط شهری، رفع مشکلات و معضلات این حوزه و افزایش سطح رضایتمندی شهروندان در این زمینه تشکیل شد.

کمیته سدمعبر ساختمانی و عمرانی، کمیته سدمعبر صنفی، کمیته سدمعبر دستفروشان، کمیته سدمعبر سیار و خودرویی، کمیته سدمعبر متکدیان، کمیته حقوقی و هماهنگی قضایی و کمیته اطلاع رسانی و آموزش شهروندی، کمیته‌های هفتگانه تشکیل شده در حوزه انضباط شهری تهران هستند.

همچنین به دستور شهردار پایتخت، «شورای راهبری انضباط شهری تهران» نیز با محوریت معاونت هماهنگی امور مناطق و عضویت معاونت های خدمات شهری، امور اجتماعی و فرهنگی، حمل و نقل و ترافیک، شهرسازی و معماری، فنی و عمرانی، مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری و یگان حفاظت شهرداری تهران جهت سیاستگذاری و نظارت بر عملکرد کمیته‌های هفتگانه تشکیل و شرکت شهربان به عنوان دبیرخانه این شورا تعیین شد.

در همین راستا، روز گذشته با حضور ابوالقاسم چیذری مدیرعامل شهربان و معاونین و مدیران این مجموعه، دبیرخانه شورای راهبری انضباط شهری تهران در شرکت شهربان راه‌اندازی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار