رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان در گفت و گو با پانا:

مسافران نوروزی در بیش از 1800 کلاس درس استان سمنان، اسکان می یابند

سمنان (پانا) - رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان خبر داد: در سطح استان سمنان تعداد یک هزار و 802 کلاس درس در 245 مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی مهیا شده است.

کد مطلب: ۸۰۵۹۴۳
لینک کوتاه کپی شد
مسافران نوروزی در بیش از 1800 کلاس درس استان سمنان، اسکان می یابند

محمدمهدی شجاعیان در گفت و گو با خبرنگار پانا با بیان اینکه اسکان مسافران نوروزی در مدارس از 28 اسفند ماه آغاز می شود، گفت: این اسکان تا 11 فروردین ماه ادامه دارد و بعد از آن کلاس ها برای حضور دانش آموزان آماده می شود.
وی اظهار کرد: طبق مصوبه ستاد سفر و به علت عدم وجود زیرساخت های لازم برای اسکان نوروزی، پذیرش غیر فرهنگیان نیز در مدارس استان انجام می شود. آغاز ثبت نام اینترنتی جهت اسکان نوروزی نیز از 4 اسفند آغاز شده است و تا 23 اسفند ادامه دارد.
رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان در خصوص امکانات موجود در کلاس ها برای رفاه مسافران بیان کرد: کلاس ها در 3 درجه با امکاناتی اعم از تخت، فرش، پتو، یخچال، تلویزیون، حمام و آشپزخانه تقسیم بندی شده اند که در درجه های پایین تر، برخی امکانات مشترک است.
شجاعیان با بیان اینکه ظرفیت پذیرش مسافر در مدارس استان، روزانه 9 هزار نفر می باشد، گفت: هزینه های اسکان برای فرهنگیان، کارکنان دولت و صاحبان مشاغل آزاد بستگی به نوع امکانات متفاوت است که هزینه اسکان فرهنگیان برای 24 ساعت توقف حدود 18 تا 28 هزار تومان و کارکنان دولت و مشاغل آزاد 39 تا 72 هزار تومان است.
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: نوروز گذشته بیش از 98 هزار نفر روز فرهنگی و 53 هزار نفر روز غیر فرهنگی در مدارس استان اسکان یافتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار