فرماندار، صدای مردم و در کنار مردم باشد

ایلام ( پانا ) - معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام به فرماندار جدید مهران توصیه کرد صدای مردم و در کنار مردم باشد تا بتواند خدمات بیشتری به اهالی این شهرستان ارائه دهد.

کد مطلب: ۸۰۵۹۳۷
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار، صدای مردم و در کنار مردم باشد

محمد نوذری، در مراسم معرفی فرماندار جدید مهران اظهار کرد: دوران کوتاه مسئولیت فرصت بسیار مهمی است که خداوند در اختیار افراد معدودی قرار می دهد تا از این طریق بتوانند منشا اثر و حرکت برای خدمت به مردم باشند.

وی، افزود: برخی از این فرصت برای خدمت صادقانه به مردم و بویژه افراد نیازمند جامعه بهره می گیرند و با تلاش خود باقیات الصاحاتی مهیا می کنند ولی متاسفانه برخی احساس می کنند از این موقعیت برای مال اندوزی و درآمدزایی باید استفاده کنند که با سیره و منش اولیای الهی و ائمه معصومین (ع) در تضاد است.

معاون استاندار ایلام با تقدیر از تلاش های فرماندار سابق مهران به فرماندار جدید توصیه کرد با توجه به ظرفیت های متعدد این شهرستان تلاش کند در جهت بالفعل کردن این استعدادها گام برداشته و با هماهنگی مجموعه مدیریتی این شهرستان مهران را بیش از گذشته در مسیر توسعه ، عمران و آبادانی قرار دهد.

نوذری، گفت: مهران در کنار مسئله اربعین حسینی که منجر به معرفی این منطقه در بعد ملی و بین المللی شد، دارای ظرفیت های بیشتری بویژه از نظر موقعیت مرزی و همچنین ذخائر انرژی است که باید تلاش شود این استعدادها در جهت بهبود وضعیت اشتغالزایی و معیشتی مردم منطقه و حتی استان بکارگیری شود.

وی، تصریح کرد: مردم این خطه بخوبی دین خود را به امام و آرمان های نظام ادا کرده اند و امروز بخوبی میزبان زائران اباعبدالله الحسین (ع) هستند و باید مجموعه دستگاه ها تلاش کنند نیازهای آنان را بویژه از منظر اقتصادی و معیشتی مرتفع کنند.

در پایان این مراسم با تقدیر از مراد ناصری، نظام ملکشاهی به عنوان فرماندار جدید مهران معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار