فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی:

پیشگیری از حوادث ناگوار چهارشنبه آخر سال مهم‌ترین هدف پلیس در این روز است

ایلام ( پانا ) - فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی با اشاره به اهداف پلیس و اهمیت پیشگیری از حوادث ناگوار چهارشنبه آخر سال و شادی خانواده ها مهم ترین هدف پلیس در این روز است.

کد مطلب: ۸۰۵۹۱۲
لینک کوتاه کپی شد
پیشگیری از حوادث ناگوار چهارشنبه آخر سال مهم‌ترین هدف پلیس در این روز است

خسرو تنها در ایلام اظهار داشت: نگاه نیروی انتظامی به مراسم چهارشنبه آخر سال، نگاه اجتماعی است نه امنیتی، چرا که حقوق مردم اساسی‌ترین موضوعی است که پلیس به آن توجه ویژه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی تصریح کرد: امروزه رویکرد پلیس بر این است که ضمن یک تعامل هدفمند با کارآمد با مردم در بحث پیشگیری از جرائم و تولید امنیت قدم بردارد چرا که اعتقاد داریم پلیس به تنهایی قادر به تولید امنیت پایدار نبوده بلکه تولید امنیت یک محصول جمعی است و تمامی دستگاه‌ها و سازمان‌ها و خود مردم در تولید آن نقش دارند و باید با همکاری و همدلی نقش خودرا در این راستا به خوبی ایفا کنند.

وی ادامه داد: جهت پیشگیری از بروز فجایع دلخراش و غیر قابل جبران از کودکان و نوجوانان خود مراقبت کنید، خطرات مواد منفجره و آتش زا را به فرزندان خود گوشزد نموده و از بازی با مواد محترقه برحذر دارید.

این مسؤول اضافه کرد: رفت و آمد و لوازم شخصی فرزندمان را به صورت غیر محسوس کنترل کنیم، با نظارت لازم، از ساخت و نگهداری مواد محترقه توسط فرزندان کودک و نوجوان خود جلوگیری کنیم. در شب چهارشنبه آخر سال بر اعمال و رفتار فرزندان نظارت بیشتری داشته باشیم.

تنها تصریح کرد: در شادی‌ها فرزندان دلبند مان را همراهی کنیم تا همیشه نظاره گر، گل خنده‌هایشان باشیم. فرزندان را در تهیه وسایل آتش بازی بی خطر همراهی کنید. قطع عضو ضایعه‌ای جبران ناپذیر است، با احتیاط و پرهیز از رفتارهای پر خطر، زندگی را برای خود و دیگران تلخ نکنیم.

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی در پایان تلفن‌های ۱۱۰ و ۱۹۷ را به عنوان پل ارتباطی بین پلیس و مردم اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار