مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه دو زنجان:

مربیان پرورشی نقش ممتازی در تحولات مثبت شخصیتی دانش‌آموزان دارند

زنجان (پانا) - مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه دو زنجان، درهمایش گرامیداشت هفته‌ی امور تربیتی و تربیت اسلامی،گفت:مربیان پرورشی نقش ممتازی در تحولات مثبت شخصیتی دانش‌آموزان دارند.

کد مطلب: ۸۰۵۹۰۴
لینک کوتاه کپی شد
مربیان پرورشی نقش ممتازی در تحولات مثبت شخصیتی دانش‌آموزان دارند

به گزارش روابط عمومی ناحیه دو،همایش گرامیداشت هفته‌ی امور تربیتی و تربیت اسلامی،با حضور مسئولان و با شرکت معاونان پرورشی، مربیان تربیتی و مشاوران مدارس این ناحیه،در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حسن مظفری، با گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهیدان رجایی و باهنر به عنوان معماران هوشمند امور تربیتی در نظام تعلیم و تربیت کشور، گفت: همه‌ی هدف سیستم آموزش و پرورش تربیت و رشد انسانی اخلاق‌مدار، متعهد، وظیفه‌شناس و مسئولیت‌پذیر، و متخصص است، و همه‌ی این‌ها در سایه‌ مفهوم بزرگ و گسترده‌ی پرورش امکان‌پذیر است.

وی ادامه داد: تربیت خوب نسل آینده یک وظیفه‌ی همگانی در آموزش و پرورش است و در واقع همه‌ی معلمان سفیران روشنایی و محبت هستند.

مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه دو زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان جایگاه تخصصی و تعریف‌شده‌ی مباحث امور تربیتی و پرورشی در مدارس، خاطرنشان کرد: مربیان و معاونان پرورشی، و مشاوران نقش ممتازی در تحولات مثبت شخصیتی دانش‌آموزان دارند و حمایت از اندیشه‌ها و برنامه‌های سازنده‌‍ی آنان، سرمایه‌گذاری برای توسعه و آبادانی کشور و تحول در نیروی انسانی آن است.

مظفری در پایان ضمن تقدیر از تلاش‌های عاشقانه و دلسوزانه‌ی خانواده‌ی بزرگ پرورشی، عنوان کرد: خوشبختانه با همت همه‌ی شما عزیزان، همواره نتایج درخشانی در عرصه‌های مختلف ورزشی، هنری و فرهنگی، قرآنی و ...، در سطح دانش‌آموزان و فرهنگیان داشته‌ایم و ناحیه‌ی دو در این موارد همیشه سرآمد بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار