در گفت‌وگو با پانا

محمد طلایی: خادم وزنه کشتی ایران است و باید به کار خود ادامه دهد

تهران (پانا)- – مربی تیم ملی کشتی آزاد ایران مهم‌ترین موضوع این روزهای ورزش اول کشور را حضور رسول خادم در فدراسیون دانست.   

کد مطلب: ۸۰۵۸۹۹
لینک کوتاه کپی شد
محمد طلایی: خادم وزنه کشتی ایران است و باید به کار خود ادامه دهد

محمد طلایی در گفت‌وگو با خبرنگار پانا درباره عملکرد شاگردانش در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: به نظرم شاگردانم نتیجه بدی به دست نیاوردند. البته شاید در برخی اوزان توقع بیشتر بود اما با توجه به اینکه هدف ما این بود که کشتی گیران برای جام جهانی امریکا به آمادگی کامل برسند در این رقابت‌ها بعضی از بچه‌ها در اوج آمادگی نبودند .

وی ادامه داد: هدف اصلی ما کسب تجربه برای مسابقات امریکا بود، ضمن اینکه در این رقابت ما چهار چهره جوان به این مسابقات اعزام کردیم تا برای دیگر رویدادهای بین‌المللی به اوج آمادگی برسند .

طلایی افزود: البته شرایطی که قبل از اعزام به این مسابقات برای ما پیش آمد و خادم از سمت خودش استعفا داد و در این رقابت هم کنار بازیکنان نبود در نتایج بی‌تأثیر نبود؛ ولی به‌هرحال همانطور که گفتم هدف ما کسب تجربه بود. در آسیا کشورهای مثل ازبکستان و قزاقستان با کمک از کشتی گیران روس روز به روز در حال پیشرفت هستند و ما نباید از قافله آنها عقب بمانیم و تمام هدفمان را بر روی کسب تجربه و میدان دادن به جوانان بگذاریم .

مربی تیم ملی در پاسخ به اینکه در این رقابت‌ها کدام کشتی‌گیر انتظارات را برآورده نکردند گفت: من فکر می‌کنم سید احمد محمدی از شرایط ایده آلش دور بود. او دارنده مدال نقره و برنز جهان بود اما در این مسابقات در همان دور نخست حذف شد که غیرمنتظره بود .البته مصدومیت و دوری‌اش در این مدت او را از شرایط ایده‌آل دور کرده بود و امیدوارم در مسابقات آتی جبران کند .

وی در پایان گفت: مهم‌ترین موضوع این روزهای کشتی ایران حضور خادم در فدراسیون است. او برای کشتی ایران خیلی تلاش کرد و به نوعی وزنه کشتی ایران است و باید در این رشته حضور داشته باشد. امیدوارم شرایط ورزش اول کشور خوب پیش برود و به آن آرامش واقعی برسد تا جوانان هم به خوبی در این مسابقات جهانی به موفقیت برسند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار