توزیع هفت هزار پاکت جشن نیکوکاری در ایوان

ایلام (پانا) - مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ایوان گفت: در آستانه سال جدید و جشن نیکوکاری و به منظور جمع آوری کمک های مالی به دانش آموزان نیازمند هفت هزار پاکت بین مدارس شهرستان توزیع شده است.

کد مطلب: ۸۰۵۸۸۵
لینک کوتاه کپی شد
توزیع هفت هزار پاکت جشن نیکوکاری در ایوان

حمید ایراندوست اظهار کرد: در همین راستا و برای جمع ‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم در شهرستان ایوان 72 پایگاه در مدارس برپا می شود.
وی یادآور شد: این پایگاه ها روزهای 16، 17 و هجدهم اسفند ماه جاری بمدت سه روز برای جمع آوری کمک های مردمی مستقر هستند علاوه بر این پایگاه ها یک پایگاه عمومی، سه پایگاه سیار و چهار پایگاه بسیج برای جمع آوری کمک ها در سطح شهر ایوان دایر می شوند.
ایراندوست با بیان اینکه در مرحله اول جمع آوری کمک های مردمی که از اول دیماه آغاز شد تاکنون 2 میلیارد ریال کمک های نقدی و غیرنقدی از طریق خیرین، حامیان و نیکوکاران شهرستان ایوان به کمیته امداد و مرکز نیکوکاری امام علی (ع) وابسته به امداد جمع آوری شده است.
ایراندوست یادآور شد: سال گذشته مردم نوع دوست و نیک ‌اندیش ایوان بیش از یک میلیارد ریال کمک نقدی و غیرنقدی به کمیته امداد امام (ره) و مبلغ 390 میلیون ریال به مرکز نیکوکاری امام کمک کردند.
بیش از 2 هزار و 300 خانوار با جمعیت پنج هزار و 251 نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ایوان هستند.
شهرستان 55 هزار نفری ایوان در 35 کیلومتری ایلام واقع است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار