استاندار خراسان شمالی:

سال آینده جشن پایان گازرسانی در خراسان شمالی برگزار می شود

بجنورد(پانا)-استاندار خراسان شمالی با اشاره به به تکمیل گازرسانی به تمام شهرهای استان که پیش از این شاهدش بوده ایم، گفت: در پایان سال ۹۷ جشن گازرسانی به تمام روستاهای استان اعم از روستاهای قابل دسترسی، سخت گذر و دوردست را نیز برگزار خواهیم کرد.

کد مطلب: ۸۰۵۸۲۶
لینک کوتاه کپی شد
سال آینده جشن پایان گازرسانی در خراسان شمالی برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری پانا خراسان شمالی ، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدرضا صالحی در مراسم افتتاحیه سالن مانیتورینگ و دیسپاچینگ شرگت گاز استان اظهار داشت:برای پایان گازرسانی به تمام نقاط استان، در گام نخست از اعتبارات ملی و سپس اعتبارات استانی استفاده خواهیم کرد تا این کار عملیاتی شود و با افتخار بگوییم تمام روستاییان در بخش خانگی، از نعمت گاز بهره مند شده اند.

وی تصریح کرد: برای استان هایی همچون خراسان شمالی که دارای پراکندگی روستاها و مسیرهای صعب العبور است، باید اعتبارات بیشتری تخصیص یابد تا تمام مردم به زودی از نعمت گاز بهره مند شوند. وی تصریح کرد: امیدوارم تا پایان سال 98 نیز تکمیل گازرسانی به تمام صنایع استان را شاهد باشیم.

صالحی با اشاره به طرح معیشت پایدار مددجویان استان خاطرنشان کرد: در حال حاضر 10 پنل خورشیدی 5 کیلو واتی به خانواده های تحت پوشش کمیته امداد اختصاص داده شده تا به زودی به دیگر خانواده های تحت پوشش طرح نیز واگذار شود و ضمن صرفه جویی در مصرف انرژی، ایجاد اشتغال و توانمند سازی آنان را شاهد خواهیم بود.

وی اشاره ای به افتتاح سالن مانیتورینگ و دیسپچینگ شرگت گاز استان داشت و خاطرنشان کرد: امیدواریم با این بهره برداری هوشمندانه شاهد کنترل لحظه ای مصرف گاز باشیم که متاسفانه کشور ایران 20 درصد بیشتر از کشور چین مصرف گاز دارد و این در حالیست که چین 20 برابر کشور ما جمعیت دارد لذا باید در بحث مصرف گاز فرهنگ سازی های لازم انجام شود .

در پایان، سالن مانیتورینگ و دیسپچینگ شرگت گاز استان با اعتباری افزون بر 27500 میلیون ریال و پوشش و پایش 85درصدی مصرف استان و با ارتقای ایستگاه های مورد پایش به تعداد 56 ایستگاه افتتاح شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار