مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی:

کمک های مردمی در جشن نیکوکاری

بجنورد(پانا)-طبق آمار اولیه مردم سخاوتمند و نوع‌دوست خراسان شمالی سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در قالب جشن نیکوکاری به خانوار‌های نیازمند این استان کمک‌ کردند.

کد مطلب: ۸۰۵۸۲۲
لینک کوتاه کپی شد
کمک های مردمی در جشن نیکوکاری

به گزارش خبرگزاری پانا خراسان شمالی ،به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، عباس اهرابی، مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری امسال در ۸۰۲ پایگاه نیکوکاری در این استان برگزار شد، گفت: مردم سخاوتمند این استان سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در این جشن به خانوارهای نیازمند، ایتام، بیماران و سالمندان کمک کردند.

اهرابی افزود: از مجموع کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری ۲۰۰ میلیون تومان آن به‌صورت نقدی و سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان آن نیز در قالب کالا اهداشده است.

وی بابیان اینکه کمک خیران در جشن نیکوکاری پیش از پایان سال به دست نیازمندان می‌رسد، تأکید کرد: کمک‌های اهدایی مردم متناسب با نیاز افراد نیازمند توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی کمک‌های سال گذشته مردم در این جشن را دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعلام و پیش‌بینی کرد کمک‌های امسال به حدود چهار میلیارد تومان افزایش یابد.

اهرابی با یادآوری اینکه فعالیت‌های کمیته امداد برای کمک‌رسانی به مددجویان از ابتدای دی‌ماه آغازشده است، گفت: با توجه به اینکه هم‌اکنون ۵۴ هزار نفر تحت حمایت این نهاد قرار دارند، لذا از مردم نوع‌دوست این استان تقاضا داریم کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به مراکز نیکوکاری وادارات شهرستان‌های خراسان شمالی تحویل دهند.

وی ادامه داد: این نهاد تلاش می‌کند با فرهنگ‌سازی و فراهم‌سازی زمینه مشارکت مردمی کیفیت و میزان خدمات‌دهی به مددجویان و درنهایت توانمندسازی آنها را فراهم کند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در ادامه به استفاده تخصصی از ظرفیت خیران اشاره کرد و افزود: این نهاد در تلاش است ظرفیت‌های خیران را مورد تحلیل و شناسایی قرار دهد تا به‌این‌ترتیب میزان نیازمندی خانوارهای تحت حمایت را در بخش‌های مسکن، آموزش، درمان و اشتغال مرتفع کند.

شایسته ذکر است: جشن نیکوکاری امسال در تاریخ ۱۶،۱۷،۱۸ اسفندماه به مدت سه روز در پایگاه‌های نیکوکاری استان خراسان شمالی دایر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار