نماینده ولی فقیه در آذربایجانشرقی:

رسالت دستگاه تعلیم و تربیت، پرورش دانش آموزان سالم وآگاهسازی آنها از توطئه های دشمنان است

تبریز(پانا) - نماینده ولی فقیه در آذربایجانشرقی ظهر امروز در دیدار با معاون تربیت بدنی وسلامت وزیر آموزش وپرورش ومعاونان تربیت بدنی وسلامت ادارات کل آموزش وپرورش استانهای کشور تاکید کرد: رسالت خطیر دستگاه تعلیم و تربیت، پرورش دانش آموزان سالم وآگاهسازی آنها از توطئه های دشمنان است.

کد مطلب: ۸۰۵۷۹۰
لینک کوتاه کپی شد
رسالت دستگاه تعلیم و تربیت، پرورش دانش آموزان سالم وآگاهسازی آنها از توطئه های دشمنان است

حجه الاسلام سید محمدعلی آل هاشم با اشاره به هجمه های فرهنگی دشمنان اظهار کرد: رسالت دستگاه تعلیم و تربیت، پرورش دانش آموزان سالم وآگاهسازی آنها از توطئه های دشمنان است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجانشرقی در ادامه با اشاره به بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب در این خصوص افزود: اگر نگوییم جوانان امروز ما از جوانان اول انقلاب بهتر نیستند، قطعا کمتر نیستند و اشتیاق جوانان در برنامه های فرهنگی و جهادی بیانگر این واقعیت است.

امام جمعه تبریز تصریح کرد: با تربیت صحیح می توان بهترین استفاده را از جوانان کرد و از قابلیت های آنها در راستای دستیابی به توسعه بهره گرفت.

حجت الاسلام آل هاشم همچنین با اشاره به درخشش جوانان در عرصه های مختلف فرهنگی، علمی، اقتصادی و ورزشی، با تاکید بر نقش ورزش در سلامت جسم و جان افزود: در عین حال ورزش نقش موثری در مقابله و کاهش آسیب های اجتماعی داشته لذا زنگ ورزش باید در مدارس مورد توجه قرار گیرد و دانش آموزان را ترغیب به ورزش نماییم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجانشرقی در پایان بر ضرورت توجه به مدیریت فضای مجازی در کشور تاکید و آن را یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری عنوان کرد.

معاون تربیت بدنی وسلامت وزارت آموزش وپرورش در این دیدار یاد آور شد:۴میلیون و۵۰۰ هزار دانش آموز کشور در فعالیت های فوق برنامه حوزه تربیت بدنی شرکت می کنند.

حمیدی افزود: نگاه ما در حوزه تربیت بدنی"مدرسه محورانه،آموزش اخلاق، مشارکت محوری، ایجاد نشاط وشادی، توانمندسازی معلمان ودانش آموزان و.." است.

وی در پایان با بیان اینکه نگاه حوزه معاونت تربیت بدنی وزارت آموزش وپرورش در پیشگیری از آسیب های اجتماعی توانمند سازی معلمان و دانش آموزان است، افزود: همچنین آموزش تغذیه سالم و رعایت بهداشت بعنوان زیر ساختهای سلامت انسان از رویکرد های مجموعه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار