داستان «اژدها سواری» برای گروه سنی نوجوانان منتشر شد

تهران (پانا) - انتشارات مدرسه، وابسته به وزارت آموزش‌وپرورش، داستان مصور «اژدها سواری» را برای نوجوانان منتشر کرد.

کد مطلب: ۸۰۵۷۰۰
لینک کوتاه کپی شد
داستان «اژدها سواری» برای گروه سنی نوجوانان منتشر شد

«اژدها سواری» داستان تخیلی اثر «هلن کرسول» با ترجمه «فرمهر منجزی» است که به تازگی در انتشارات مدرسه چاپ و منتشر شده است. این اثر با زبانی ساده داستانی شگفت انگیز را تشریح می‌کند.

کتاب با روایت سوم شخص به ماجراهای «جیلی» پسر بچه هفت ساله‌ای می‌پردازد که دوست دارد اژدها داشته باشد. او این موضوع را یک ماه قبل از تولد هفت سالگی با خانواده‌اش در میان می‌گذارد، اما با سوالات متعدد برادر و خواهرش مواجه می‌شود؛ پدرش هم درخواست جیلی را به شوخی می‌گیرد؛ تا این که روز تولد جیلی، تمام رویاهایش به کمک آقای پینک، صاحب فروشگاه وسایل جادویی به حقیقت می‌پیوندد.

علاوه بر تصاویر جذاب، ماجراهایی که بین خانواده در ابتدای داستان شکل می گیرد به قصه لحنی ساده می‌دهد که خواننده را به دنبال کردن آن ترغیب می‌کند.

«کرسول» استاد ساده‌نویسی داستان‌های عجیب است. او در تمام آثارش، که بالغ بر صد کتاب و تعداد زیادی سریال است، لحنی ساده را برای کودکان در نظر گرفته است، شاید همین لحن باعث شده تا کتاب‌هایش با استقبال خوبی مواجه شوند.

کتاب «اژدها سواری» در۶۸ صفحه و با قیمت ۱۰ هزار تومان در قطع پالتویی اکنون در فروشگاه‌ها و همچنین در فروشگاه مجازی انتشارات مدرسه به آدرس http://enma.ir در دسترس مخاطبان قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار