شرکت بیش از 11 هزار دانش آموز مهابادی در جشنواره جابر بن حیان

ارومیه (پانا) - مدیر آموزش وپرورش مهاباد گفت : امسال بیش از11هزار دانش آموز مهابادی در جشنواره ی علمی جابربن حیان شرکت کردند.

کد مطلب: ۸۰۵۶۹۱
لینک کوتاه کپی شد
شرکت بیش از 11 هزار دانش آموز مهابادی در جشنواره جابر بن حیان

«کامبیز شاوله» مدیر آموزش و پرورش مهاباد در این خصوص اظهار کرد: در هشتمین مرحله از جشنواره ی جابر بن حیان، حدود 11 هزار دانش آموز مهابادی به صورت انفرادی، گروهی و کلاسی از مدارس ابتدایی شهری و روستایی حضوری فعال داشتند.

مدیر آموزش وپرورش مهاباد اضافه کرد: پس از پایان مرحله ی آموزشگاهی که در قالب 895 اثر برگزار شد498 پروژه در 6 نوع جمع آوری و طبقه بندی، مدل، نمایش علمی، تحقیق، آزمایش و طراحی وساخت به مرحله ی منطقه ای راه یافتندکه در این سطح 2600 دانش آموز حضور پیدا کردند.

رسولی معاون ابتدایی و پیش دبستانی آموزش و پرورش مهاباد در مراسم افتتاحیه ی این جشنواره با اشاره به استعدادهای کودکان و نوجوانان گفت: ما همه باید جهت شکوفایی علایق و استعدادها علمی دانش آموزان تلاش و در قالب این نوع جشنواره ها افکار و اندیشه های ممتاز آن ها را ارج بنهیم تا شاهد جامعه ای پویا و توسعه یافته باشیم.

یار احمدی کارشناس گروههای آموزشی ابتدایی شهرستان مهاباد در آیین افتتاحیه این جشنواره گفت: جشنواره ی امسال طی دو روز در سالن اجتماعات کانون فرهنگی تربیتی فجر باحضور 23 داور ارزیابی می گردد. تابه تعداد سهمیه ی اعلامی وارد مرحله ی استانی و درنهایت مرحله ی کشوری شوند .

وی خاطر نشان کرد: در سال تحصیلی جاری هفتمین مرحله از این جشنواره در سطح ملی برگزار خواهد شد.

کارشناس گروههای آموزشی شهرستان مهاباد در پایان از تلاش همه ی خانواده ها، فرهنگیان و دانش آموزان قدردانی و بر رقابت سالم با حمایت از این نوع فعالیت های علمی گروهی و تیمی تاکید نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار