برنامه طنز «شکر خند» در شیراز کلید خورد

شیراز (پانا) - تولید سری دوم برنامه تلویزیونی مشاعره طنز" شکرخند" در شبکه فارس آغاز شد تا در نوروز ۹۷ از قاب تلویزیون مهمان خانه ایرانی‌ها باشد.

کد مطلب: ۸۰۵۶۸۳
لینک کوتاه کپی شد
برنامه طنز «شکر خند» در شیراز کلید خورد

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس گفت: برنامه تلویزیونی شکرخند به دلیل تجربه موفقی که داشته خواهان زیادی دارد و شبکه‌های مختلف ملی در سطح کشور همواره خواستار پخش این برنامه شاد به ویژه در ایام نوروز هستند .

وی افزود: این برنامه در ۱۵ قسمت ۳۰ تا ۳۵ دقیقه ای روی آنتن خواهد رفت، و با توجه به اینکه در حوزه استان‌ها یک شبکه مرجع به نام شبکه شما داریم تا به امروز این برنامه قرار است در شبکه شما به عنوان یک شبکه اصلی پخش شود و به احتمال زیاد در سایر شبکه‌های ملی نیز بازپخش می‌شود .

سهرابی ادامه داد: با توجه به رویکردی که در صدا و سیمای مرکز فارس در حوزه فرهنگ و ادب است یکی از کار‌های خوب مشاعره طنز است که می‌تواند، کارکرد آن نیز آموزشی باشد .

وی با اشاره به اینکه شبکه استانی فارس، شبکه فرهنگ و تمدن ایران اسلامی است، گفت: در برنامه جدید شکرخند تدبیر خوبی شده و توجه به گویش و لهجه‌های محلی و همچنین استفاده از فرهنگ‌ها و خرده فرهنگ‌ها مورد توجه قرار گرفته است .

سهرابی بیان کرد: همچنین در دکور و المانی که برای این برنامه در نظر گرفته شده به طور حتم به معرفی ظرفیت‌های بومی استان فارس توجه می‌شود و از این طریق فارس و ظرفیت‌های آن در عرصه‌های مختلف را معرفی می‌کنیم .

رئیس رسانه ملی در استان فارس با بیان اینکه این برنامه در شبکه‌های مختلف در ایام نوروز ۹۷ روی آنتن می‌رود، افزود: کودکان و نوجوانانی که در این برنامه به مشاعره می‌پردازند، سفیران استان فارس هستند .

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس همچنین تصریح کرد: استان فارس از استان‌های پیشرو در کشور است و در نوروز سال گذشته در برنامه تحویل سال و همچنین برنامه‌های عیدانه مقام نخست را به خود اختصاص داد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار