کاشت 100 اصله نهال توسط دانش آموزان پیشتاز شیرازی

شیراز (پانا) –  دانش آموزان شیرازی عضو پیشتازان سازمان دانش آموزی و خانواده های آنها، در طرحی زیبا اقدام به کاشت نهال در بوستان مادر اردوگاه شهید آیت الله دستغیب کردند.

کد مطلب: ۸۰۵۶۷۴
لینک کوتاه کپی شد
کاشت 100 اصله نهال توسط دانش آموزان پیشتاز شیرازی

سازمان دانش آموزی فارس با تهیه نهال و دعوت از خانواده های دانش آموزان پیشتاز در حرکتی نو، لذت کاشت نهال را به دانش آموزان آموخت.

رئیس سازمان دانش آموزی فارس در گفت و گو با پانا این طرح را در راستای آشنایی دانش آموزان با طبیعت و دوستی با طبیعت نامید و افزود: دوران ابتدایی بهترین زمان برای یادگیری مهارتهای اجتماعی و شهروندی است و فردی که از سنین کودکی با مفاهیمی چون دیانت و معنویت، نوع دوستی و اخلاق مداری و دوستی با طبیعت را می آموزد در آینده کمتر دچار هنجارشکنی می شود.

محسن کلاری اظهار داشت: ما اردوگاه شهید آیت الله دستغیب را به سمتی هدایت کرده ایم که بستر مناسبی برای آموزش مهارتهای اجتماعی و زندگی فردی دانش آموزان باشد و این مکان فضایی امن برای خانواده ها و دانش آموزان است که می توانند اوقات فراغت خود را در آنجا سپری کنند.

بوستان مادر اردوگاه شهید دستغیب با همکاری انجمن دوستداران طبیعت از مدرسه ژاهو ایجاد شد و 100 دانش آموز پیشتاز مقطع ابتدایی از نواحی شیراز با همکاری خانواده هایشان 100 اصله نهال را در این اردوگاه کاشتند.

رئیس سازمان دانش آموزی فارس ادامه داد: سعی بر این بود که در این بوستان از میوه های کم آب و مقاوم و ثمردار چون انجیر، سنجد، سرو ، خرمالو و کاج استفاده شود.

در پایان کلاری از خانواده ها دعوت کرد تا برای غنی سازی اوقات فراغت فرزندانشان از فضای اردوگاه شهید آیت الله دستغیب استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار