معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی در گفت و گو با پانا:

کمک های جمع آوری شده در جشن نیکوکاری مدارس در بین دانش آموزان نیازمند همان مدارس توزیع می شود

تبریز (پانا)- معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: کمک های نقدی و غیر نقدی که امروز در جشن نیکوکاری در تمامی مدارس استان جمع آوری می شود با حفظ شان بین دانش آموزان همان مدرسه توزیع می شود.

کد مطلب: ۸۰۵۶۴۹
لینک کوتاه کپی شد
کمک های جمع آوری شده در جشن نیکوکاری مدارس در بین دانش آموزان نیازمند همان مدارس توزیع می شود

بهروزشریف در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار کرد: هدف از برگزاری جشن نیکوکاری ترویج فرهنگ احسان و انفاق در بین دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور است و اگر بتوانیم حس احساس مسئولیت نسبت به هم نوع را دربین دانش آموزان ترویج دهیم آن موقع توانسته ایم به اهداف خود برسیم.

وی افزود: خداوند بر اساس مصلحت به برخی ثروت و تمکن مالی اعطا کرده و برخی را محروم کرده است و برما واجب است که این ثروت که امانت خدا در دست ما است را با فقیران تقسیم کنیم.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: کمیته امداد به عنوان نهادی که مدیریت فقر در جامعه را برعهده دارد به تنهایی نمی تواند از این امر مهم برآید و باید سایر نهادها و سازمان ها به کمک بیایند.

شریف ادامه داد: جشن نیکوکاری نماد عشق و مهرورز است و فرصت خوبی است تا به کمک خانواده هایی که در تامین حداقل نیازهای خانواده خود مانده اند بشتابیم.

وی ادامه داد: کمک های نقدی و غیرنقدی که امروز در تمامی مدارس استان جمع آوری می شود توسط مرکز نیکوکاری مدیریت می شود و با حفظ شان بین دانش آموزان همان مدرسه توزیع می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار