بازدید از بنادر مازندران در ایام نوروز ۹۷ برای عموم هموطنان آزاد است

تهران (پانا) - در راستای ترویج فرهنگ دریایی هموطنان و گردشگران، بازدید از بنادر نوشهر و فریدونکنار ازتاریخ ۲ تا ۱۲ فروردین ماه ۱۳۹۷ برای عموم شهروندان و گردشگران نوروزی آزاد است.

کد مطلب: ۸۰۵۶۴۲
لینک کوتاه کپی شد
بازدید از بنادر مازندران در ایام نوروز ۹۷ برای عموم هموطنان آزاد است

به گزارش وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران، این اداره کل ازساعت ۹تا ۱۷ دوم تا دوازدهم فروردین ماه پذیرای میهمانان و گردشگران نوروزی جهت بازدید از بنادر مذکور است.

بر اساس این گزارش، بازدیدکنندگان ضمن بازدید از موزه دریایی، اسکله‌ها و دیگر تأسیسات زیربنایی، از نزدیک در جریان روند فعالیت‌های دریایی و بندری قرار خواهند گرفت.

گفتنی است بندر نوشهر با بیش از ۸۰ سال سابقه فعالیت در عرصه تجارت، قدیمی‌ترین بندر استان مازندران و نزدیکترین بندر به پایتخت به شمار می‌رود که در حال حاضر با تبدیل شدن به منطقه ویژه اقتصادی، زمینه بهره‌مندی تجار و فعالان اقتصادی ازتسهیلات و مزایای ناشی از قوانین مناطق ویژه در این بندر فراهم شده است.

بندر فریدونکنار نیز درسال۱۳۸۷ در راستای گسترش روز افزون مبادلات بازرگانی با کشورهای حاشیه دریای خزرآغازبه فعالیت نمود و هم اکنون تحت نظارت سازمان بنادرودریانوردی وبهره‌برداری بخش خصوصی قراردارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار