پیش بینی افزایش ۴۰ درصد کمک های مردمی به جشن نیکوکاری استان ایلام

ایلام ( پانا ) - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام، گفت: پیش بینی می شود امسال شاهد استقبال بیشتر مردم از مراسم جشن نیکوکاری باشیم و میزان کمک های جمع آوری شده ۴۰ درصد به نسبت پارسال افزایش یابد.

کد مطلب: ۸۰۵۶۱۶
لینک کوتاه کپی شد
پیش بینی افزایش ۴۰ درصد کمک های مردمی به جشن نیکوکاری استان ایلام

خوشبختانه مراسم جشن نیکوکاری بخوبی جایگاه خود را در مردم پیدا کرده و مردم با اعتماد کامل کمک های خود را در این جشن در اختیار کمیته امداد قرار می دهند.

وی، افزود: این نهاد انقلابی نیز تلاش کرده با متنوع کردن خدمات خود به افراد تحت پوشش و با رویکرد توانمندسازی خدمات بهتری را به آنان ارائه دهد.

مدیرکل کمیته امداد ایلام، با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای برگزاری مراسم جسن نیکوکاری در آستانه سال نو یادآور شد: امیدواریم با توجه به حس نوعدوستی مردم استان امسال نیز شاهد استقبال بسیار خوب آنان از این مراسم باشیم.

رضایی، گفت: سال گذشته یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در این مراسم جمع آوری شد که پیش بینی می کنیم امسال شاهد افزایش ۴۰ درصد آن باشیم.

وی، خاطرنشان کرد: ۳۰۷ پایگاه در مدارس برای جمع آوری کمک های دانش آموزان در نظر گرفته شده و در کنار آن ۱۵۵ پایگاه ثابت و سیار برای جمع آوری کمک های مردمی مستقر شده و ۶ پایگاه نیز در منطقه ۶ تهران برای جمع آوری کمک ها به نیازمندان ایلامی برپا شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار