۴نهال به یاد معلمان شهید نهضت سوادآموزی استان

همزمان با روز درختکاری 4نهال به یاد معلمان شهید نهضت سوادآموزی استان کاشته شد

۴نهال به یاد معلمان شهید نهضت سوادآموزی استان کاشته شد.

شهرکرد (پانا) -معاون سواد آموزی استان چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با روز درختکاری 4نهال به یاد معلمان شهید نهضت سوادآموزی استان کاشته شد.

کد مطلب: ۸۰۵۵۹۰
لینک کوتاه کپی شد
همزمان با روز درختکاری 4نهال به یاد معلمان شهید نهضت سوادآموزی استان کاشته شد

معاون سواد آموزی استان چهارمحال و بختیاری ؛

همزمان با روز درختکاری 4نهال به یاد معلمان شهید نهضت سوادآموزی استان کاشته شد .

معاون سواد آموزی استان چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با روز درختکاری 4نهال به یاد معلمان شهید نهضت سوادآموزی استان کاشته شد .

به خبر گزاری پانا استان چهارمحال وبختیاری ،"مرتضی ارشادی" ضمن اعلام این خبراظهار داشت: 15 تا 22 اسفند هر سال، « هفته منابع طبیعی» نام گذاری شده که نخستین روز این هفته، روز درختکاری است.

ارشادی افزود: منابع طبیعی مانند جنگل ها و مراتع، تکیه گاهی مطمئن برای توسعه اقتصادی و اجتماعی، بستری مناسب برای رونق کشاورزی، زیستگاهی برای گونه های گیاهی و جانوری، منبعی برای تولید اکسیژن، گردشگاهی برای تفریح و محل مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت است.

وی بیان کرد: این مجموعه مفتخر است به تقدیم 176 معلم نهضتی شهید به انقلاب اسلامی که سهم این استان، 4 شهید گرانقدر است.به مناسبت بزرگداشت مقام معلمان شهید نهضت سواداموزی استان چهارمحال و بختیاری 4 نهال در روز درختکاری در دبستان حضرت مریم فرخشهر به نام این شهیدان کاشته شد.

مرتضی ارشادی اظهارکرد: ما با کاشت این 4 نهال نشان خواهیم داد که همیشه به یاد معلمان شهید نهضت سواداموزی استان هستیم و یاد و خاطره ونام نیک آنان در دل ما زنده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار