کاشت نهال های مهر و دوستی در مجتمع فاطمه پزشکی

کرج (پانا) - دانش آموزان مجتمع فاطمه پزشکی همزمان با جشن نیکوکاری و درختکاری، نهال های مهر و دوستی را در جای جای مدارس بر زمین نشاندند تا مهرشان جاودان و نیکی شان پر ثمر گردد.

کد مطلب: ۸۰۵۵۳۱
لینک کوتاه کپی شد
کاشت نهال های مهر و دوستی در مجتمع فاطمه پزشکی

به گزارش خبرنگار پانا از البرز در کرج، همزمان با دومین روز از هفته منابع طبیعی مراسمی در دبیرستان فاطمه پزشکی ناحیه ٤ شهرستان کرج با حضور دانش آموزان و جمعی از مسئولین شهرستانی و استانی برگزار شد.

لازم به ذکر است که همزمان با فراخوان هفته منابع طبیعی سال ١٣٩٦ با عنوان همیار طبیعت باشیم، غرفه هایی جهت فروش محصولات دانش آموزان و اهدای مبالغ آن برای جشن نیکوکاری برگزار شد.

مدیرکل منابع طبیعی استان البرز ضمن تبریک به مناسبت هفته منابع طبیعی و جشن عاطفه ها و بازدید از چادرهای برپا شده توسط عشایر و شبیه سازی زندگی روستایی برای دانش آموزان، خواهان تعامل هرچه بیشتر دستگاه آموزش و پرورش و ادارات منابط طبیعی جهت ترویج فرهنگ حفظ و حراست طبیعت توسط خانواده های آینده شدند.

همچنین این مراسم که با مشارکت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کرج، پرسنل و دانش آموزان دبیرستان فاطمه پزشکی برگزار شده بود، جوادیان معاونت محیط زیست شهرستان، پوستین دوز ریاست آموزش و پرورش ناحیه ٤ شهرستان کرج، معاونین فرماندار و همچنین هیئت همراه از اداره کل آموزش و پرورش استان البرز هم در این مراسم حضور یافتند.

در پایان این مراسم سیاوش ذاکری ریاست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کرج از اکرم باجولوند، مدیریت دبیرستان فاطمه پزشکی تقدیر و تشکر به عمل آوردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار