جشنواره غذا با عنوان روزی با عطر و طعم ایرانی در سنندج برگزار شد

سنندج(پانا)_معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان گفت: جشنواره غذا با عنوان روزی با عطر و طعم ایرانی، برای اولین بار با مشارکت دانش آموزان دوره متوسطه نواحی یک و دو سنندج برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۵۴۹۵
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره غذا با عنوان روزی با عطر و طعم ایرانی در سنندج برگزار شد

به گزارش خبرنگار پانا کردستان،مهدی نامدار معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان در این جشنواره که در سالن نمایشگاهی هتل شادی سنندج برگزار شد؛ اظهار داشت: در راستای اجرای دروس مدیریت خانواده هنرستان ها و کار و فن آوری دوره متوسطه اول، اولین جشنواره غذا با عنوان روزی با عطر و طعم ایرانی با مشارکت 111 نفر دانش آموزان دختر دوره های اول و دوم متوسطه نظری و هنرستان های نواحی یک و دو سنندج اجرا می شود.

وی با بیان اینکه جشنواره غذا با هدف تقویت روحیه تعاون و همکاری، دست ورزی و ارج نهادن به تغذیه سالم ایرانی برگزار می شود؛ گفت: دانش آموزان در این جشنواره در قالب 37 تیم سه نفره با هم به رقابت پرداختند .

نامدار افزود: داوران پس از داوری دستپخت و غذاها، تیم های برتر را معرفی و در آیین اختتامیه علاوه بر معرفی گروه های برتر، از کلیه دانش آموزان شرکت کننده در این جشنواره تجلیل خواهد شد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان در پایان از تلاش و زحمات دانش آموزان شرکت کننده و اولیا آنان، دبیران و مدیران مدارس، اعضای هیئت اجرایی، داوران جشنواره و همچنین کلیه عوامل و دست اندرکاران آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج به خاطر مسئولیت اجرایی این جشنواره تقدیر و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار