400آموزشگاه برای پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی در استان یزد تجهیزشده است

یزد(پانا)- رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان یزد در مهریز گفت: 400آموزشگاه در قالب سه هزارو800کلاس درس برای پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی در استان یزد تجهیزشده است.

کد مطلب: ۸۰۵۴۹۰
لینک کوتاه کپی شد
400آموزشگاه برای پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی در استان یزد تجهیزشده است

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان یزد در جلسه توجیهی مدیران مدارس طرح اسکان شهرستان مهریز گفت:400آموزشگاه در قالب سه هزارو800کلاس درس برای پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی تجهیزشده است.

سید حسین کلانتری با اشاره به اینکه اولویت ما خدمت‌رسانی به فرهنگیان است گفت: با توجه به ظرفیت‌هایی که در استان یزد داریم برای خدمت به عموم مردم آمادگی لازم وجود دارد.

وی افزود: 17پایگاه پذیرش مسافر نوروزی در سطح استان مستقر هستند که 2پایگاه آن در شهر یزد و مابقی در شهرستان های دیگر استان مستقر هستند.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان یزد ادامه داد: امسال با تمهیداتی که وزارت متبوع انجام داده است کلیه کلاسهای "ج " حذف و اکثریت کلاسها به "الف" ارتقاء می یابد.

کلانتری با اشاره به رتبه برتر شهرستان مهریز و برنامه ریزی بهتر برای اسکان میهمانان نوروزی از آمادگی کامل ستاد اسکان شهرستان مهریز برای خدمات دهی به میهمانان نوروزی خبر داد.

مدیر آموزش و پرورش مهریزنیز در این جلسه گفت:در شهرستان مهریز 12 آموزشگاه با ظرفیت 120کلاس در نوروز 97 پذیرای مهمانان نوروزی خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار