آزمون عملی شانزدهمین دوره مسابقات علمی کاربردی هنرستان های کاردانش برگزار شد.

مرحله عملی شانزدهمین دوره آزمون علمی کاربردی هنرستان ها با حضور ۱۱۲ نفر از هنرجویان هنرستانهای کار دانش استان لرستان، برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۵۴۷۷
لینک کوتاه کپی شد
آزمون عملی شانزدهمین دوره مسابقات علمی کاربردی هنرستان های کاردانش برگزار شد.

به گزارش پاناازلرستان ، سرپرست معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش لرستان با اعلام این خبر که مسابقات در 14رشته برگزار می شود ؛ افزود: این هنرجویان پس از کسب حد نصاب نمره تئوری، در مرحله عملی شرکت کرده که در پایان ، پس از احتساب مجموع نمرات آزمونهای تئوری و عملی، از هر رشته ۴ نفر و در مجموع ۵۶ نفر انتخاب و به مرحله کشوری اعزام خواهند شد.

نصراله بازگیران در ادامه به بیان اهداف این مسابقات پرداخت و افزود : این آزمون‌ها با هدف تقویت روحیه‌ی رقابت‌پذیری سالم، بهبود کیفیت آموزش مهارتی، شناسایی استعدادهای برتر و آشنایی اجتماع با توانایی‌های هنرجویان هنرستانهای کار دانش برگزار شده‌اند.

وی با اشاره به نحوه برگزاری این آزمون گفت: به منظور برگزاری هر چه بهتر این مسابقات، داوری این آزمون را ۴۲ نفر از هنرآموزان متخصص در هر رشته بر عهده داشتند.

بازگیران در پایان خاطر نشان کرد : مرحله تئوری کشوری این آزمون در بیستم فروردین‌ماه سال ۹۷ با حضور نمایندگان وزارت در استانها برگزار خواهد شد و دانش آموزان منتخب در تابستان برای شرکت در مرحله عملی به تهران اعزام خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار