جشنواره نوجوان خوارزمی به دنبال مهارت آموزی ، کارآفرینی ، پرورش روحیه خلاقیت و نوآوری است

خرم آباد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک خرم آباد در افتتاح چهارمین جشنواره نوجوان خوارزمی گفت : جشنواره نوجوان خوارزمی به دنبال مهارت آموزی ، کارآفرینی ، پرورش روحیه خلاقیت و نوآوری در دانش آموزان است .

کد مطلب: ۸۰۵۴۷۰
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره نوجوان خوارزمی به دنبال مهارت آموزی ، کارآفرینی ، پرورش روحیه خلاقیت و نوآوری است

اسداله عباس زاده در این مراسم که با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان برگزار شد ، توجه به پژوهش، تحقیق و پرسشگری را در دوره های مختلف تحصیلی حاکم دانست و افزود : در دوره ابتدایی جشنواره جابربن حیان ، در دوره اول متوسطه جشنواره نوجوان خوارزمی و در دوره دوم متوسطه هم جشنواره جوان خوارزمی برگزار می شود .

وی خروجی این جشنواره ها را توفیق دانش آموزان در مکسب جایگاههای علمی و دانشگاهی ذکر کرد و افزود : باید تلاش شود تا رغبت و انگیزه دانش آموزان را برای شرکت در این جشنواره ها بیشتر کرد .

عباس زاده در ادامه با بیان موفقیت دانش آموزان ناحیه یک در مسابقات علمی ، فرهنگی و هنری گفت: این موفقیت ها مرهون جدیت و پشتکار دانش آموزان ، نظارت و برنامه ریزی مدارس و پیگیری خانواده هاست و باید این روند با شتاب بیشتر تداوم یابد .

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک در ادامه افزود : این جشنواره در چهار مرحله آموزشگاهی ، منطقه و شهرستان ؛ استان و کشور برگزار می شود و در هر مرحله دانش آموزان برگزیده برای ورود به مرحله بالاتر معرفی می شوند .

در ادامه این مراسم از حسن سپهوند داور پیشکسوت جشنواره نوجوان خوارزمی که به تازگی به کسوت بازنشستگی نائل شده ، تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار