بهترین رسالت معلمان جوان پاسداشت پیشکسوتان و استفاده از تجارب اساتید است

مشهد (پانا) - معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان کشور گفت:دانشگاه فرهنگیان بر این باور است که باید مهارت های حرفه ای معلمان افزایش یابد و تصور می کنیم هرکسی که مهارت های حرفه ای معلمی را نبیند برای معلمی مفید نیست.

کد مطلب: ۸۰۵۴۶۳
لینک کوتاه کپی شد
بهترین رسالت معلمان جوان پاسداشت پیشکسوتان و استفاده از تجارب اساتید است

صفرزاده در نخستین جشنواره ملی تجربیات برتر آموزشی تربیتی معلمان و استادان فیزیک سراسر کشور اظهار داشت: با تجربه گردانی و دانش افزایی تعدد علم به وجود می آید و همین امر موجب پیشرفت کشورها می شود.
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان کشور با بیان این که فیزیک دارای ۲۰۰ تا ۳۰۰ زیرشاخه است ادامه داد: علم فیزیک بززگترین علم جهان است که مادر دیگر علم ها قلمداد می شود.
وی بیان کرد: بهترین رسالت معلمان جوان پاسداشت پیشکسوتان و استفاده از تجارب اساتید است.
وی با اشاره به این که تجربه نه تنها در علم و آموزش بلکه در تمام حوزه های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی کاربرد دارد عنوان کرد: حتی حرکت های سیاسی بدون استفاده از تجربیات پیشکسوتان ممنوع است.
صفرزاده با بیان این که اگر میخواهیم در حوزه دانایی اتفاقی بیفتد باید مدار خردمندی را جدی بگیریم افزود: در تحلیل جامعه شناختی دنیا سه دوره جنگ افروزی، تروت اندوزی و ترویج دانایی را تجربه کرده است و اکنون در دوره سوم یعنی ترویج دانایی قرار داریم و برای پیشرفت باید به علم و دانش متوسل شویم.
وی خاطر نشان کرد: اگر دانایان بر صدر جامعه بنشینند دین زلال تر تبلیغ و اخلاق بدون آفت ترویج می شود.
وی جشنواره ملی تجربیات برتر آموزشی تربیتی معلمان و استادان فیزیک سراسر کشور را فرصت مغتنمی برای دانشجو معلمان دانست و گفت: دانشجو معلمان که آموزگارای فردای جامعه هستند میتوانند از طریق این جشنواره دانش افزایی کنند.
صفرزاده تصریح کرد: ما در دانشگاه فرهنگیان بر این باوریم که باید مهارت های حرفه ای معلمان افزایش یاید و تصور می کنیم هرکسی که مهارت های حرفه ای معلمی را نبیند برای معلمی مفید نیست.
وی ادامه داد: حرفه معلمی حریم دارد و هرکسی که بنا به ورود دارد باید در این حوزه اهلیت داشته باشد و اسناد بالادستی بر این مهم تاکید داشته اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار