مراسم جشن روز زن و تکریم از مقام مادر در مجتمع باقر العلوم (ع)شهر قدس برگزار شد

شهر قدس (پانا)- مراسم جشن روز زن و تکریم از مقام مادر به همت دفتر کمیسیون امور بانوان و خانواده فرمانداری و سازمان فرهنگى ورزشى شهرداری قدس و با همکارى اداره فرهنگ و ارشاد اسلامى در مجتمع باقر العلوم (ع) شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۵۴۳۹
لینک کوتاه کپی شد
مراسم جشن روز زن و تکریم از مقام مادر در مجتمع باقر العلوم (ع)شهر قدس برگزار شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران ، در این مراسم على اصغر ناصر بخت فرماندار شهرستان قدس ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت حضرت صدیقه طاهره(س) و روز مادر گفت: در حدیثى امام صادق ( ع) آمده که شیعیان ما در شادیهاى ما شاد و در اندوه ما محزون وغمگین باشند و من بسیار خوشحالم که امروز در مراسم شاد شیعیان حضور دارم.
وی در ادامه افزود: بهترین الگو براى زن مسلمان به نظر من همین شخصیتى است که امروز همه عزیِزان براى عرض ارادت سالروز ولادتش دور هم جمع آمدیم.
فرماندار قدس خاطر نشان کرد : ما اگر ابعاد و زوایاى شخصیتى حضرت زهرا (س) را خوب بدانیم و این معرفى خوب صورت پذیرد ،‌قطع به یقین بهترین الگو در همه ادوار و اعصار این شخصیت براى زنان کشور ما و بانوان کل دنیا خواهد بود.
ناصر بخت با اشاره به عدم توانایی مناسب در معرفى شخصیت هاى موفق و برجسته دینى گفت: ما شاید شخصیت های برجسته را خوب معرفى نمى کنیم یا توان معرفى کردن را نداریم و تک بعدى به ابعاد شخصیتى این بانوى نمونه پرداخته و الان دچار چنین وضعیتى شده ایم ،ما اگر به نقش زنان در دوران دفاع مقدس نظرى بیندازیم متوجه مى شویم که نقش بسیاربرجسته و اثرگذارى داشته اند و اگر این نقش بیشتر از مردان نبوده کمتر هم نیست.
فرماندار قدس تصریح کرد: امروز خوشبختانه بعد از چهل سال اداره امور کشور این فهم ایجاد شده که به مسائل بانوان در حوزه هاى مختلف توجه شودتا این جمعیت کیفى و تاثیر گذار در جامعه راه تعالى خود را بیابند.
وى اضافه کرد : من بر این باورم که باید از این پوسته و لاک خارج شویم و بدانیم واقعیت زن مسلمان اینست که مى تواند با تکیه برتوانمندیها و شخصیت برجسته خود که متاثر ازالگوهایى چون فاطمه زهرا (س) است در جامعه نقش ایفا کند و همپاى مردان مسئولیت اجتماعى را بپذیرد.

/خبر نگار : علیرضا سرتیپی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار