دوره مربیگری درجه 3 برای تونیک در بوشهر برگزار شد

بوشهر ( پانا ) رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان بوشهر گفت : دوره مربیگری درجه 3 برای تونیک در بوشهر برگزار شد .

کد مطلب: ۸۰۵۴۰۵
لینک کوتاه کپی شد
دوره مربیگری درجه 3 برای تونیک در بوشهر برگزار شد

سعید اسماعیلی بیان داشت : برگزاری کلاس مربیگری درجه ۳ برای تو نیک زیر نظر فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی با مدرسی سر کار خانم اودت هوسپیان و زهرا قلی زاده به تعداد ۲۵ نفر با مدیریت خانم فاطمه بشیری از تاریخ ۱۶ الی ۱۸ اسفند ماه 96 در بوشهر برگزار شد .

اسماعیلی افزود : ورزش "برای تونیک" روشی است که با الهام از کدگذاری بین المللی حروف الفبا طراحی شده است.

اسماعیلی تصریح نمود : این ورزش اجرای تمرین های همزمان کلیه ورزشکاران در سنین مختلف با شرایط جسمانی متفاوت را امکان پذیر می سازد .

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان بوشهر گفت : هر فردی می تواند برای تونیک را با انتخاب و سلیقه شخصی خود اجرا نماید.

اودت هوسپیان استاد این دوره نیز گفت : هر فرد علاقمند، حرکات را به راحتی با تکیه بر کدها می آموزد. به دلیل قانونمندی منطقی و مناسب، انگیزه افراد برای اجرای ورزش افزایش می یابد.

هوسپیان افزود : ورزشکاران می توانند از تابلوها، جداول و تشک های شماره گذاری شده استفاده نمایند. در کلاس همگانی جدول ها به صورت تجسمی در فضا یا زیر پای ورزشکاران قرار دارند. این جداول 1-4 و 4-1 و 2-5 و 5-2 و 3-6 و6-3 می باشد .

استاد دوره برای تونیک زهرا قلی زاده نیز گفت : برای تو نیک ورزش افراد می توانند آن را به شکل فردی یا گروهی انجام دهند.
قلی زاده افزود : ورزش برای تو نیک امکان اجرای تمرین های همزمان کلیه افراد علاقمند در هر جنس، هر سنی و هر شرایط جسمانی را فراهم می سازد.

قلی زاده تصریح نمود : کاربرد این ورزش در نوآوری و تنوع در اجرای کلاس های ورزشی ، نمایش ، ایجاد تنوع در آموزش زبان ،
صلح و دوستی و خلاقیت در ایجاد اوقات فراغت، تفریح و بازی می باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار