معاون سیاسی استاندار قم: طرح ملی کتابگردی رویدادی سودمند و قابل ستایش است

جمالی: نامگذاری روز ملی کتابخانه گردی نشات گرفته از فرهنگ عمومی مردم است

قم (پانا) - معاون سیاسی استاندار قم گفت: طرح ملی کتابگردی رویدادی سودمند و قابل ستایش است که مروج انس با کتاب به عنوان یک شاخص فرهنگی و ارتقا سرانه مطالعه مفید می باشد.

کد مطلب: ۸۰۵۳۸۹
لینک کوتاه کپی شد
معاون سیاسی  استاندار قم: طرح ملی کتابگردی رویدادی سودمند و قابل ستایش است

احد جمالی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار، با حضور در کتابخانه آیت الله خامنه ای نامگذاری روز ملی کتابخانه گردی را نشات گرفته از فرهنگ عمومی مردم دانست و خاطرنشان کرد: این فرهنگ باید از طریق رسانه ها تبلیغ شود که در اوقات فراغت و حتی در هنگام استراحت کتاب مطالعه شود چرا که بهترین زمان برای کتاب و کتابخوانی است.

جمالی بیان کرد: آموزه های دینی و عقلی همه گویای این مطلب است که افرادی که با کتاب انس بیشتری دارند موفق تر و بانشاط تر هستند. وی گفت: سرعت تکنولوژی و پیشرفت ها در دنیا ناشی از مطالعه کتاب های بی شمار در موضوعات مختلف است که ما آن را در کشورهای پیشرفته و کتابخوان می بینیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اظهار داشت: ملت فهیم ما ثابت کرده جزو ملت های با فرهنگ و پیشینه ای غنی است.

وی افزود: با مطالعه کتب تاریخی پی می بریم که در جای جای تاریخ ایران، نقش کتابخانه ها و دانشمندان برجسته است؛ از این رو بر خود فرض میدانیم که برای آشنایی هر چه بیشتر با رخدادهای تاریخی و پی بردن به برخی تحریفات و همچنین دریافت مسائل روز و رویدادهای دنیای امروز و رسیدن به واقعیت کتاب بخوانیم تا به حقیقت پی ببریم؛ تا صاحب اندیشه و قدرت تجزیه و تحلیل قوی شویم.

جمالی ضمن تشکر از دست اندرکاران این طرح ملی و این ابتکار عمل در پایان گفت: حضور در کتابخانه ها از عمر بشر حساب نمی شود و از فرصت های طلایی زندگی هر فردی به شمار می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار