مدیر آموزش و پرورش شهریار:

زنان در جامعه اسلامی از نقش پر اهمیتی برخوردارند

پانا (شهریار) -به مناسبت روز مادر و زن، جشنی با حضور مدیر آموزش و پرورش شهریار، شورای معاونین و بانوان اداره آموزش و پرورش شهریار در سالن ارکیده شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۵۳۷۳
لینک کوتاه کپی شد
زنان در جامعه اسلامی از نقش پر اهمیتی برخوردارند

به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های تهران، مدیر آموزش و پرورش شهریار ضمن تبریک روز مادر با تاکیدبر نقش آنهادر جامعه اظهار داشت: زن اسلامی شخصیتی است که راه و هدف را تشخیص می دهد و برای آن فدا کاری می کندو در جامعه ما بانوانی هستند که پا به پای مردان کارو تلاش می کنند تا علاوه بر به جا آوردن تکالیف خود به عنوان یک زن در خانواده، در جامعه نیز به ایفای نقش می پردازند.
مجید پارسا در ادامه افزود: زنان در جامعه اسلامی از نقش پر اهمیتی برخوردارند، انسان های بزرگوار زنان را تکریم می کنند و به ارزش و شان آن ها احترام می گذارند .
خوشنوا کارشناس مسئول امور بانوان و جوانان نیزبا اشاره به ارتباط نقش آموزش و پرورش و زن ها در جامعه بیان کرد: نقش زن ها به نوعی از نقش مردان در جامعه بالاتر است ،چرا که بانوان علاوه بر این که خودشان یک قشر فعال در همه ابعاد هستندو به تربیت کودکان که آینده سازان این سرزمین هستند، می پردازند.
شایان ذکر است، در این مراسم مسابقه ای ویژه بانوان فرهنگی اداره آموزش و پرورش شهریاربرگزار شد و در پایان با اهداهدایایی از آنهاتقدیر به عمل آمد.
/خبرنگار: سارا وثاق/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار