آیت الله خاتمی: زنی فاسد از آمریکا یک میلیارد تومان پول گرفته تا تبلیغات بدحجابی در ایران کند

تفکیک جنسیتی چه اشکالی دارد؟

تهران (پانا) - عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری در خصوص حوادث اخیر مربوط به حجاب در کشورمان، پشت پرده آن را در ارتباط با زنی فاسد که یک میلیارد تومان از آمریکا پول گرفته تا تبلیغ بدحجابی در ایران کند، دانست.

کد مطلب: ۸۰۵۳۶۶
لینک کوتاه کپی شد
آیت الله خاتمی: زنی فاسد از آمریکا یک میلیارد تومان پول گرفته تا تبلیغات بدحجابی در ایران کند

به گزارش ایسنا، آیت‌الله احمد خاتمی در مراسم گرامی‌داشت ولادت حضرت فاطمه(س) و روز مادر که در مشهد برگزار شد، با اشاره به مسائل اخیر رخ داده در خصوص حجاب، اظهار کرد: زن فاسدی ترویج بی‌حجابی می‌کند که این زن از آمریکا برای نشر بی‌حجابی پول گرفته است.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری در خصوص پشت پرده این مهم نیز گفت: مدیریت این کار هم به دست یک زن فاسد است که یک میلیارد تومان از آمریکا گرفته و در سایتش تبلیغات می‌کند در ایران کشف حجاب می‌کنند، عکس‌شان را بگیرید بفرستید و ما پخش می‌کنیم.

وی ادامه داد: این زن فاسد یکبار از آمریکا یا انگلیس به بنده زنگ زد و گفت من از یک خبرگزاری داخلی زنگ می‌زنم و با شما صحبت می‌کنم. مشغول صحبت بودم که وسط صحبت خودش را لو داد و من گفتم «تو غلط کردی با من تماس گرفتی، تو ضدانقلابی و تو ضدانسانی» و این‌ها را ضبط و پخش کرد.

این عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان در ادامه در خصوص مسائل پیرامون شاغل بودن بانوان نیز عنوان کرد: با شاغل بودن بانوان مخالف نیستیم، اما با فراهم‌شدن بستر گناه مخالفیم. در یک اتاق حضور یک مرد و یک زن نامحرم زمینه‌ساز بستر گناه است و نباید اینگونه باشد. اگر در مجموع یک اداره 4 تا زن و 4 تا مرد هستند، زن‌ها یک‌جا قرار بگیرند و مردها یکجا قرار بگیرند. این‌که می‌گویند تفکیک جنسیتی؛ تفکیک جنسیتی چه اشکالی دارد؟ تفکیک جنسیتی یعنی بستر پاکی را فراهم کنیم و جامعه ما می‌شود جامعه پاک. عفاف ارزش یک جامعه است و شخصیت یک بانوی مسلمان با عفاف شکل می‌گیرد.

وی با بیان این‌که «این روزها عده‌ای برای منکوب کردن حجاب سراغ کلمه حجاب اجباری رفته‌اند»، عنوان کرد: دیروز مقام معظم رهبری فرموند این‌که چهار تا زن کشف حجاب می‌کنند چیز مهمی نیست، یعنی نظام مقابله می‌کند، اما آن‌چه گزنده است حجاب اجباری است. چهار تا عمامه به سری هم که باید پاسدار دین باشند برای دلخوش کردن افرادی که به دین پایبند نیستند بگویند حجاب اجباری نیست و هم‌چنین یک آقای عمامه به سری هم بیاید مشهد و سخنرانی کند که حجاب در متن دین نیست، این انکار ضروری از ضروریات دین است.

عضو هیات رئیسه خبرگان خاطرنشان کرد: تمام مراجع می‌گویند حجاب از ضروریات دین است، یعنی مانند نماز و روزه و دیگر واجبات است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به این‌که «قصد افرادی که از حجاب اجباری حرف می‌زنند خراب کردن دین است»، گفت: مگر می‌شود مملکت را بی‌قانون اداره کرد و قانون اجبار است. مملکت بدون قانون اداره نمی‌شود و قانون اجبار است. حجاب در متن دین است و بیش از 10 آیه قرآن راجع‌به حجاب است. هرکس که دین آشناست حجاب را در متن دین می‌داند. با اَنگ حجاب اجباری و این‌که حجاب نباید باشد می‌خواهند قانون خدا را زیر سئوال ببرند. انقلاب ما برای احیای دین خدا بوده است. ما احکام دین را اجرا می‌کنیم به کوری چشم هرکس که نمی‌خواهد.

وی در خاتمه با بیان این‌که «ما یک زندگی شاداب داریم»، تصریح کرد: جای جایش گریه می‌کنیم و جای‌جایش شادی می‌کنیم، اما شادی ما شادی اهل‌البیتی است، نه شادی غربی. ما دو نوع شادی داریم؛ یکی شادی دینی است و دیگری شادی غربی است. شادی غربی شادی است که در آن گناه و معصیت و عبور از خطوط قرمز خداست، این شادی در دین نیست. ما در متن دین شادی داریم و به همان اندازه که به عبادت سفارش شده به شادی نیز سفارش شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار