معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل:

ترافیک هسته مرکزی شهر اردبیل ساماندهی می شود

اردبیل (پانا) - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت :به منظور کاهش تراکم ترافیک در هسته مرکزی شهر اردبیل لازم است طرح ساماندهی ترافیک در این محدوده اجرایی شود.

کد مطلب: ۸۰۵۲۳۵
لینک کوتاه کپی شد
ترافیک هسته مرکزی شهر اردبیل ساماندهی می شود

بهروز ندایی در جلسه شورای ترافیک استان اردبیل اظهار کرد: با افزایش خودروهای شخصی تک سرنشین در مرکز شهر و تاکسی های مسافرکش هسته مرکزی شهر اردبیل به ویژه پیرامون میدان سرچشمه نیاز به برنامه ریزی اساسی دارد و باید با مطالعه دقیق برای شریان های اصلی و فرعی اردبیل چاره سازی شود.

وی با بیان اینکه اگر طرحی مطالعه شده باید عملیاتی شود افزود: طرح های زیادی در دست مطالعه بوده و تعدادی نیز مطالعه شده است باید بصورت عملیاتی نسبت به کاهش تراکم ترافیک اقدام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به اینکه تعداد قابل توجه مطب های پزشکی در محدوده مرکزی شهر تمرکز دارند اظهار کرد: با اجرای طرح تفصیلی شهر اردبیل و انتقال مطب پزشکان به مکان های مناسب می توان بخشی از میزان ترافیک شهری و گره های سنگین ترافیک را از هسته مرکزی شهر اردبیل کاست تا شهروندان و بیماران نیز با مشکل مواجه نشوند.

ندایی با تاکید بر اینکه برخی مسیرها باید بصورت آزمایشی یک طرفه شوند، افزود: مطابق پیشنهاد مشاور طرح پیرامون میدان سرچشمه با خرید ماشین برقی در نیمه نخست سال آینده عملیاتی می شود چنانچه نتیجه مثبت ارزیابی شود تداوم اجرا بررسی خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه اگر طرح های مطالعه شده پاسخگوی طرح ترافیک نیست با کارشناسان و مشاوران کاربلد وارد مذاکره شوند و دوباره طرح ترافیک اردبیل مطالعه شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل اضافه کرد: البته به منظور کاهش ترافیک طرح های مختلفی وجود دارد و در حال بررسی است تا مناسب ترین آنها برای بازکردن گره های ترافیکی بکار گرفته می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار