برگزاری سومین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت در استان البرز

کرج (پانا) - سومین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت استان البرز با حضور مادران و همسران معظم شهدای مدافع حرم و شهدای هشت سال دفاع مقدس برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۵۲۲۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری سومین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت در استان البرز

به گزارش خبرنگار پانا از البرز در کرج، توفیق‌فر مدیر امور بانوان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز با اشاره به اینکه تجلیل از مادران شهدا نباید محدود به روز تجلیل از مادران شهدا و یا میلاد حضرت زهرا (س) باشد، اظهار داشت: سرکشی از مادران معظم شهدا و همسران و مادران شهدای مدافع حرم از اولویت های برنامه های اجرایی امور بانوان در طول سال است.

وی افزود: جشنواره اسوه های صبر و مقاومت بهانه ای است تا مادران و همسران شهدا در یک روز گرد هم بیایند و ما با افتخار تقدیر و تجلیل از آن ها فقط قطره کوچکی از اقیانوس فداکاری، ایثار و استقامت آنان را جبران نماییم.

توفیق‌فر گفت: در جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت امسال استان البرز برنامه های متنوعی با همکاری ارگان‌های دولتی و خصوصی اجرا شد. ساخت و پخش مستند مادران شهدای مدافع حرم، رونمایی از کتاب شعر کودک و دفاع مقدس با عنوان «لالایی چفیه ها» و برپایی 3 نمایشگاه فرهنگی و هنری جنبی در کنار مراسم جشنواره از جمله برنامه های ویژه امسال استان البرز بوده است.

توفیق‌فر با بیان اینکه با تبلیغات گسترده انجام شده استقبال خوبی از مراسم شده است، گفت: حضور مادران شهدا روشنی بخش وجود همه ما به ویژه جوانان حاضر در مراسم است.حضور جوانان و نوجوانان در این جشنواره چشمگیر بود و این نکته را به ما یادآور می شود که باید رسالت شهدا را در جهت بصیرت افزایی نسل جوان همچنان ادامه دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار