دعای مادران شهدا تضمین کننده انقلاب اسلامی است

قم(پانا)معاون نهضت سواد آموزی:مادران شهدا باید دعاکنند تا ظهور مهدویت صورت بگیرد وعدالت در جامعه حکمران شود.

کد مطلب: ۸۰۵۲۰۷
لینک کوتاه کپی شد
دعای مادران شهدا تضمین کننده انقلاب اسلامی است

دیدار مسئولین آموزش و پرورش با خانواده شهیدان ملک محمدی، همزمان با میلاد بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر انجام شد. در این دیدار که با حضور قاسمی نیا معاون نهضت سواد آموزی، اسلامی مشاور عالی مدیر کل، جنتی معاون تشکیلاتی سازمان دانش آموزی و سرپرست خبرگزاری پانا استان قم، حجتی رئیس اداره شاهد و امور ایثار گران اداره کل آموزش و پرورش انجام شد، معاون نهضت سواد آموزی ضمن تشکر از مادران شهدا تصریح کرد: ما از مادران شهدا به دلیل تربیت چنین فرزندان برو مندی تشکر می کنیم و این دیدار برای ما افتخاری بزرگ است.
وی افزود: مادران شهدا باید برای مسئولان و جامعه اسلامی دعا کنند، چرا که خداوند دعای مادران دلسوخته را می شنود و مستجاب می گرداند.
وی در ادامه از جامعه عدالت مهدوی سخن گفت و افزود:جامعه ی عدالت خواه فقط به دست امام زمان (عج) صورت می گیرد که شما مادران دلسوخته می توانید دعا کنید تا امام زمان بیاید و درد مردم را درمان نماید.
در ادامه مشاور مدیر کل آموزش وپرورش خاطرنشان کرد: چه افتخار عظیمی است که ما در کنار والدین عزیز شهدا قرار بگیریم، زیرا از چنین والدینی با تربیت صحیح، چنین فرزندانی به این انقلاب تقدیم می شود که کمک بسیار کردند.

اسلامی گفت: امید واریم بتوانیم این خونی که شهدا برای این انقلاب ریختن را جبران کنیم. و قدردان آن باشیم.

حجتی رئیس اداره شاهد و امور ایثار گران اداره کل آموزش و پرورش نیز در این خصوص از نقش ارزنده شهداء در توفیقات پیش رو سخن گفت و افزود: برای ما تبرک است که به دیدار خانواده شهداء بشتابیم و از راه و منش آنان الگو برداری کنیم.
گفتنی است در حاشیه این برنامه، برادر شهیدان ملک محمدی ضمن تقدیر از مسئولان جهت حضور در منزل این شهیدان والا مقام افزود:شما باید کمک کنید تا جامعه ای که شهدا با ریختن خون خود آن را حفظ کردند از هم نپاشد و شما نیز آن راحفظ کنید.
سپس مادر شهیدان ملک محمدی نیز از مسئولین خواست تا با پیروی از ولایت فقیه پشتیبان آن باشیم و انقلاب اسلامی را به سر منزل مقصود برسانیم.

/ علی باریکلو/ زهرا ماشاء اللهی/ زهرا نورالهی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار