آزمایش رایگان خطرسنجی برای سالمندان در پاکدشت

پاکدشت (پانا) - معاینه و انجام آزمایش رایگان خطرسنجی در برابر بیماری های غیر واگیر برای سالمندان و پیشکسوتان در شهرستان پاکدشت برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۵۱۶۴
لینک کوتاه کپی شد
آزمایش رایگان خطرسنجی برای سالمندان در پاکدشت

به گزارش پانا شهرستان های تهران، محمد بکرانی معاون بهداشت شبکه بهداشت و درمان پاکدشت گفت:این اقدام در قالب طرح خطرسنجی بیماری های غیر واگیر که از سوی وزارت بهداشت و درمان به شبکه های بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور ابلاغ شده است اجرا می شود.

بکرانی افزود:در این طرح سالمندانی که به ما مراجعه می کنند به صورت کاملا رایگان مورد مراقبت قرار می گیرند،اسامی آنها ثبت می شود و خدمات مورد نیاز آنها را پیگیری می کنیم و در صورتی که در محدوده خطر ابتلا به بیماری باشند از آنها مراقبت می کنیم و هشدارهای لازم را به آنها می دهیم.

وی گفت:در مواردی که خطر ابتلا به بیماری بالاتر باشد یا بیماری شناسایی شود سالمندان به سطح تخصصی و بالاتر ارجاع داده می شوند.

وی در پایان افزود:در مرحله نخست که فرد به ما مراجعه می کند و ما بیمار را در سامانه سلامت خود ثبت می کنیم کلیه خدمات ازجمله آزمایشات قند و چربی،فشار خون و ویزیت پزشک رایگان است و پیگیری ها هم از طریق همکاران ما در شبکه بهداشت و درمان شهرستان انجام می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار