جشن ولادت فاطمه (س) در ۲۵۰ بقعه مازندران برگزار می‌شود‌

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از برگزاری جشن ولادت حضرت زهرا (س) در ۲۵۰ بقعه متبرکه استان خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۵۱۲۶
لینک کوتاه کپی شد
جشن ولادت فاطمه (س) در ۲۵۰ بقعه مازندران برگزار می‌شود‌

به گزارش خبرنگار پانا-مازندران، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی، مهم‌ترین دستاورد زن ایرانی در عصر نوین انقلاب اسلامی را تعیین روز میلاد حضرت زهرا (س) به عنوان روز زن برشمرد و گفت: این اقدام نه فقط به معنای طرح یک مناسبت و بزرگداشت یک شخصیت، بلکه به معنای ترسیم جهت‌گیری حرکت زن ایرانی به سوی زن برگزیده با محوریت شخصیت فاطمه (س) بود.

حجت الاسلام حیدری عنوان کرد: حضرت زهرا (س) دارای ویژگی‌های زیادی است که همه بانوان باید در زندگی از این بانوی بزرگ الگو بگیرند.

او با بیان اینکه زنان بالاترین نقش را در جامعه ایران ایفا می‌کنند، تصریح کرد: همه ایفاکنندگان نقش‌های مختلف در جامعه از مرجع تقلید تا معلم و رئیس و غیره همه در کانون خانواده که محور و مدیرش همسران و مادران هستند، پایه‌گذاری شده است.

مدیرکل اوقاف مازندران از برگزاری جشن ولادت حضرت زهرا (س) در 250 بقعه و امامزاده مازندران خبر داد و بیان داشت: این جشن‌ها در شب و روز میلاد حضرت زهرا (س) در سطح بقاع متبرکه شاخص استان برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه در این جشن‌ها از سخنرانان استانی، توانمند و بومی بهره‌گیری می‌شود، ادامه داد: تبیین شخصیت حضرت زهرا (س) و جایگاه زن در جوامع اسلامی از محورهای سخنرانی جشن‌های میلاد حضرت زهرا (س) است.

حجت الاسلام حیدری گفت: در برخی از اماکن متبرکه و مذهبی استان جشن ولادت حضرت زهرا (س) همراه با اهدا جوایز به مادران و دختران برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار