فضای سبز دانشگاه کاشان از مرز چهل هکتار گذشت

کاشان (پانا)- مسئول فضای سبز دانشگاه کاشان گفت: میزان فضای سبز دانشگاه کاشان به چهل و یک و نیم هکتار رسیده است.

کد مطلب: ۸۰۵۱۰۶
لینک کوتاه کپی شد
فضای سبز دانشگاه کاشان از مرز چهل هکتار گذشت

محسن قرآنی نیا مسئول فضای سبز دانشگاه کاشان گفت: در حال حاضر متوسط فضای سبز این دانشگاه به ازای هر دانشجو 45 متر مربع است.

وی با بیان اینکه امسال هفت هزار و 500 متر مربع به توسعه فضای سبز دانشگاه افزوده شده است خاطر نشان کرد: سه هزار و 500 متر مربع از این فضاها روبروی مهندسی فاز 2، یک هزار متر مربع فاز دو ادبیات، دو هزار متر مربع هم در مجموعه خوابگاه مبینی و اطراف آن و یک هزار متر مربع نیز در محدوده پژوهشکده انرژی فضای سبز انجام شده است.

مهندس قرآنی نیا افزود: امسال حدود دو هزار اصله نهال در مجموعه فضای سبز دانشگاه کاشته شده است و تا پایان امسال نیز دو هزار اصله دیگر غرس می شود.

وی اکالیپتوس، زیتون تلخ، سرو شیرازی، عناب، زیتون میوه ای و انار را از گونه های کاشته شده بیان کرد و اظهار داشت: با توجه به محدودیت آب سعی شده از کاشت گونه های پرمصرف آب صرف نظر شده و با کاشت گونه های مناسب در توسعه فضای سبز اقدام نماییم.

مسئول فضای سبز دانشگاه کاشان حفظ و نگهداری و توسعه فضای سبز را نیازمند به تامین منابع مالی بیشتر دانست و افزود: توسعه فضای سبز نقش مهمی در سلامتی و حفظ نشاط و شادابی مجموعه کارکنان دانشگاه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار