هفته احسان و نیکوکاری فرصت خوبی است تا گوشه‌ای از مشکلات نیازمندان را رفع کنیم

برخوار ( پانا)-در آستانه فرارسیدن سال نو و در راستای ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری زنگ نیکوکاری در تمامی مدارس منطقه برخوار نواخته شد و مراسم نمادین آن با حضور مسئولین شهرستان دردبیرستان حافظ شهردستگرد برگزارشد.

کد مطلب: ۸۰۵۱۰۴
لینک کوتاه کپی شد
هفته احسان و نیکوکاری فرصت خوبی است تا  گوشه‌ای از مشکلات نیازمندان را رفع کنیم

در این مراسم مسئولین و دانش آموزان شهرستان همگام و همزمان با سراسر کشور در مراسم جشن نیکوکاری شرکت کردند و ضمن همدردی با مستضعفین و نیازمندان هدایای خود را به صندوق جمع آوری کمک های مردمی انداختند. در این مراسم ابتدا زارعان مدیر آموزش و پرورش شهرستان ضمن تبریک فرا رسیدن ایام جشن نیکوکاری و تقدیر و تشکر از دانش آموزان، اولیاء و مربیان و کسانی که در این جشن باشکوه شرکت کردند، گفت: هدف از برگزاری جشن نیکوکاری در مدارس این است که فرهنگ خیراندیشی و نیکوکاری را در مدارس و در بین دانش آموزان نهادینه کنیم و آنان را با فرهنگ احسان و نیکوکاری همراه با آموختن علم و دانش آشنا کنیم تا خیران آینده باشند.

در ادامه شاه نظری رئیس کمیته امداد شهرستان در این آئین گفت: هفته احسان و نیکوکاری فرصت خوبی است تا با همدلی و همراهی گوشه‌ای از مشکلات نیازمندان را رفع کنیم.

محمودآبادی امام جمعه مرکز شهرستان و سلطانی معاون فرماندار نیز از دیگر سخنرانان این جلسه بودند که در مورد اهمیت فرهنگ احسان و نیکوکاری مطالب ارزشمندی بیان نمودند.گفتنی است در حاشیه این مراسم مسئولین از بازارچه ای که توسط دانش آموزان آموزشگاه برپا شده بود ، بازدید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار