نقش آموزش و پرورش در ارتقای فرهنگی جامعه

نطنز (پانا)- رییس دادگستری و ستاد پیشگیری از وقوع جرم شهرستان نطنز، از نقش مهم آموزش و پرورش در پیشگیری از وقوع جرم خبر داد و افزود: با توجه به اینکه بیشترین مخاطبین در جامعه دانش آموزان می باشند نباید از نقش حمایتی سایر ادارات به این نهاد مردمی در پیشگیری از وقوع جرم غافل بود.

کد مطلب: ۸۰۵۰۸۶
لینک کوتاه کپی شد
نقش آموزش و پرورش در ارتقای فرهنگی جامعه


حسین فروزانفر گفت : آموزش و پرورش نقش بسیار سنگینی در ارتقای فرهنگی جامعه دارد .
این مقام قضایی اظهار داشت : نقش آموزش و پرورش در پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی بسیار کلیدی و تعیین کننده است و غفلت این نهاد نیز می‌تواند بستری از تولید جرم و جنایت را در جامعه رقم بزند و باعث انحرافات فرهنگی- اجتماعی شدیدی شود.
رییس دادگستری نطنز خاطر نشان کرد: اگر در جامعه اعتقاد به درستی و راستگویی با خوبی بیان شود دیگر شاهد سوق دادن افراد به سوی دروغ که کلید وقوع جرم در جامعه است، نخواهیم بود.
وی در ادامه گفت: دادگستری آمادگی هر گونه همکاری در اجرای برنامه های فرهنگی جهت فرهنگ سازی راستگویی در بین دانش آموزان و افراد جامعه را دارد. او همچنین تأکید کرد که یکی از اهداف دادگستری توسعه اخلاق محوری در جامعه است و تصریح نمود که این امر در آموزش و پرورش با برگزاری کارگاه های آموزشی برای اولیا و خانواده ها به بهترین شکل صورت خواهد گرفت.

وی در پایان از برگزاری مسابقات فرهنگی ،قرآنی با همکاری آموزش و پرورش مطالبی را بیان نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار