آئین و جشن دانش‌آموختگی ۷۰ نفر از دانش‌آموختگان مجتمع آموزش عالی فقه برگزار شد

قم (پانا) - آئین و جشن دانش‌آموختگی 70 نفر از دانش‌آموختگان و فارغ‌التحصیلان سطوح 4 و دکتری مجتمع آموزش عالی فقه جامعه المصطفی العالمیه در سالن همایش‌های این مجتمع برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۵۰۷۹
لینک کوتاه کپی شد
آئین و جشن دانش‌آموختگی ۷۰ نفر از دانش‌آموختگان مجتمع آموزش عالی فقه برگزار شد

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سلاجقه مدیر ارتباطات و‌ بین‌الملل مجتمع آموزش عالی فقه در آئین و جشن دانش‌آموختگی طلاب مجتمع آموزش عالی فقه اظهار داشت: امیدواریم این افراد به‌زودی در کشور‌های خودشان مشغول فعالیت شوند و از علم خود برای تبلیغ دین مبین اسلام استفاده کنند و امیدواریم بتوانیم مروج معارف ناب اهل‌بیت (ع) باشیم.

همچنین در ادامه این مراسم مدیر مدرسه حجتیه گفت: دانش‌آموختگی پایان موفقیت یک مرحله و آغاز یک مرحله بزرگ‌تر و مهم‌تر است، فارغ‌التحصیلی به معنی وارد شدن به عرصه تأثیرگذارتر است که باید بیش‌ از پیش تلاش کند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محامی افزود: باید شاکر همه افرادی که در فراهم شدن زمینه رشد علمی شما نقش داشته است باشیم.

وی عنوان کرد: عمر همه می‌توانست در شغل و عرصه‌های مختلف دیگری صرف شود، اما همه شما توفیق داشتید که معارف دین الهی را فرا بگیرید، هیچ‌گاه نباید نسبت به این مسیری که در آن قرار دارید، بی‌توجه باشید چرا که فراگرفتن علوم الهی توفیق بسیار عظیمی است.

مدیر مدرسه حجتیه ادامه داد: باید با برنامه‌ عمل کنیم و برنامه‌ریزی داشته باشیم تا بتوانیم رشد علمی و اخلاقی داشته باشیم، باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که در سال آینده نسبت به امسال رشد قابل‌توجهی کرده باشیم.

محامی گفت: همه طلاب باید بر روی یک‌رشته متمرکز شوند و آن رشته را اصل قرار دهند البته این بدان معنا نیست که دیگر به هیچ‌چیز دیگر توجه نداشته باشد، بلکه باید جامعیت خود را حفظ کند و علاوه بر آن در یک‌رشته متخصص باشد.

حجت‌الاسلام دهقان مدیرکل دانش‌آموختگان جامعه المصطفی نیز عنوان کرد: سرمایه جامعه المصطفی این دانش‌آموختگانی هستند که باید توفیق داشته باشیم تا خدمت‌رسانی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دانش‌آموختگان باید برای خود برنامه داشته باشند و برای آنان دوره‌های مشاوره و راهنمایی قرار داده‌ شده است تا ظرفیت سنجی نسبت به منطقه خود داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار