۱۲۰ نفر از زندانیان شاغل در طرح بزرگ جنگل‌کاری شرکت کردند

کرج (پانا) - مدیرکل سازمان زندان‌ها استان البرز گفت: حدود ۴۰۰ زندانی رأی باز در استان البرز وجود دارند که ۱۲۰ نفر از این تعداد در طرح بزرگ جنگل‌کاری شرکت کرده‌اند.

کد مطلب: ۸۰۵۰۳۹
لینک کوتاه کپی شد
۱۲۰ نفر از زندانیان شاغل در طرح بزرگ جنگل‌کاری شرکت کردند

به گزارش خبرنگار پانا از البرز، جبار باقری صبح امروز در حاشیه بازدید از طرح بزرگ جنگل‌کاری که توسط زندانیان رأی باز به انجام رسید، گفت: حدود ۴۰۰ زندانی رأی باز در استان البرز وجود دارند که ۱۲۰ نفر از این تعداد در طرح بزرگ جنگل‌کاری شرکت کرده‌اند.

وی افزود: طرح‌های اجرایی در استان البرز با همکاری همه مجموعه‌ها انجام‌شده، به همین دلیل بسیار مفید واقع می‌شود.

به گفته این مسئول طرح رأی باز کمک می‌کند تا زندانیانی که از آسیب‌ها دور شده‌اند شانس دوباره‌ برای بازگشت به زندگی سالم را داشته باشند و در آینده راهی برای کسب درآمد و ایجاد شغل پیدا کنند.

باقری با اشاره به اینکه زندانیان استان البرز به‌صورت الکترونیکی کنترل می‌شوند، بیان کرد: کنترل‌ها بسیار مناسب ارزیابی‌شده است و همسو باسیاست کل زندان‌ها می‌باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بابیان اینکه زمین‌ها در هر گرفته‌شده برای جنگل‌کاری هزار هکتار برآورد شده است، ادامه داد: حدود ۶۰۰ هکتار از این زمین‌ها درخت‌کاری شده است.

مدیرکل سازمان زندان‌ها استان البرز بابیان اینکه باید آسیب‌های اجتماعی در میان زندانیان شناسایی و رفع شود، یادآور شد: زندانیان باید باز اجتماعی شوند و این اقدام در شورای تصمیم‌گیری زندان‌ها مصوب شده و در دستور کار قرارگرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار