مدیرکل دفتر زنان آموزش و پرورش: در سال جدید موضوع پرورش مدیران زن آینده کشور دنبال می‌شود

تهران (پانا) - مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش برنامه‌های قابل اجرا در سال 97 را اعلام کرد.

کد مطلب: ۸۰۴۹۵۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل دفتر زنان آموزش و پرورش: در سال جدید موضوع پرورش مدیران زن آینده کشور دنبال می‌شود

فرحناز مینایی‌پور در گفت‌وگو با پانا درباره برنامه‌های دفتر زنان و خانواده آموزش و پرورش در سال 97 اظهار کرد: برگزاری دوره‌های آموزش‌های گفت‌وگو برای همکاران فرهنگی و زنان فرهنگی را در سال جدید ادامه می‌دهیم.

وی ادامه داد: استمرار طرح گفت‌وگوی بین نسلی باعث می‌شود جوانان امروزی بتوانند با جوانان قبل از انقلاب گفت‌وگو کنند و با اهداف انقلاب بیشتر آشنا شوند.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش بیان کرد:‌ مرحله اول دوره توان‌افزایی مدیران در سال 97 ادامه خواهد داشت و در سال جدید موضوع پرورش مدیران زن آینده کشور دنبال می‌شود.

مینایی‌پور تصریح کرد: آموزش حقوق و مسئولیت‌های فردی به دانش‌آموزان دختر و پسر و آموزش حقوق شهروندی را در دستور کار قرار خواهیم داد.

وی تعامل با مجامع بین‌المللی در آموزش دختران را یکی از برنامه‌های سال 97 دفتر زنان عنوان کرد و افزود: در این باره با وزارت امور خارجه رایزنی داشتیم تا بتوانیم از تجارب دنیا برای آموزش دختران استفاده کنیم.

وی اشاره کرد: بانک اطلاعاتی مدیران زن را به روز خواهیم کرد. سعی می‌کنیم طرح خواهر خواندگی مدارس و حامیان مدارس شبانه روزی دختران (طرحی که برای حمایت مدارس محروم از سوی مدارس برخوردار اجرا می‌شود) را اجرایی کنیم.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش گفت: برگزاری سلسله نشست‌های علمی تخصصی در حوزه زنان و خانواده، انجام پژوهش‌های مرتبط با حضور زنان و دختران و نقش آنان در محتوای درسی نیز از جمله برنامه‌های قابل اجرا خواهد بود.

مینایی‌پور در پایان اضافه کرد: برنامه‌ای نیز در سال 97 جهت افزایش شادابی و نشاط دانش‌آموزان دختر در مدارس خواهیم داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار