آئین تجلیل از معاون آموزشی سازمان دانش‌آموزی

قائم مقام سازمان دانش آموزی عنوان کرد: اخلاق‌مداری در سازمان دانش‌آموزی، گامی در جهت دستیابی بهتر به اهداف تربیتی

تهران (پانا) -قائم مقام سازمان دانش‌آموزی با تاکید بر اخلاق‌مداری در سازمان، این شاخصه را عاملی برای ارتقای هرچه بهتر تربیت دانش آموزان دانست.

کد مطلب: ۸۰۴۹۳۱
لینک کوتاه کپی شد
قائم مقام سازمان دانش آموزی عنوان کرد: اخلاق‌مداری در سازمان دانش‌آموزی،  گامی در جهت دستیابی بهتر به اهداف تربیتی

محمود علیگو در آئین تکریم از خسروزاده، مدیر آموزش سازمان دانش‌آموزی ضمن تبریک ایام ولادت حضرت زهرا (س) عنوان کرد: امروز شاهد بازنشستگی یکی از اعضای سازمان هستیم که اخلاص‌مداری و پایبندی به اصول آن را سرلوحه خود قرار داده بود.

وی افزود: هرچه سازمان دانش‌آموزی سازمانی اخلاقی‌تر باشد نتایج مثبت آن در امر تربیت بیشتر نمود خواهد داشت و آقای خسروزاده فردی بود که به خوبی این شاخصه را رعایت می‌کرد.

قائم مقام سازمان دانش‌آموزی گفت: آقای خسروزاده خدمت بزرگی در امر آموزش و تربیت دانش‌آموزان داشت و حتی پیشنهاد دادم که بعد از دوره بازنشستگی همچنان از مشورت‌های وی بهره‌مند شویم.

علیگو تصریح کرد: آقای خسروزاده دو کار نیمه تمام دارند که یکی ایجاد کارنامه‌های تشکیلاتی دانش‌آموزان و دیگری شورای نشر سازمان است که تاکنون کسی کارنامه فرهنگی به دانش‌آموزان نداده است و کاری بدیع محسوب می‌شود که امیدواریم با راهنمایی های خود ایشان عملیاتی کردن این برنامه‌ها محقق شود.

در ادامه مراسم اردشیر دهقانی، معاون سازمان دانش ‌آموزی هم ضمن تاکید بر اخلاق مداری خسروزاده وی را نماد مربی واقعی و پیشتاز برای دانش‌آموزان برشمرد.

متذکر می‌شود در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدیه از مدیر آموزش سازمان دانش‌آموزی تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار